string(105) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/netflix-logo-1200x500.jpg');"
string(79) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/09/netflix-logo-1200x500.jpg"
Subskrybenci nie chcą reklam na Neflixie
Netflix testował niedawno możliwość wyświetlania reklam na swojej platformie. Z ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą Hub Entertainment Research wynika, że gdyby tak się stało, firma mogłaby stracić nawet jedną czwartą subskrybentów.
W ramach badania „The Future of Monetization” Hub przeprowadził ankietę wśród 1 612 telewidzów w wieku od 16 do 74 lat, którzy spędzają co najmniej godzinę tygodniowo oglądając VOD tygodniowo.
Prawie 25 procent stwierdziło, że zrezygnuje z subskrybowania Netfliksa, jeśli zacznie on wyświetlać reklamy. Jednak gdyby abonament został obniżony do 3 dolarów miesięcznie, 50% prawdopodobnie utrzymałoby subskrypcję, a 25% na pewno by na platformie zostało.
Źródło: interaktywnie.com
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
