Netflix z reklamami?

Redakcja PR - 13.09.2018
171

Subskrybenci nie chcą reklam na Neflixie

Netflix testował niedawno możliwość wyświetlania reklam na swojej platformie. Z ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą Hub Entertainment Research wynika, że gdyby tak się stało, firma mogłaby stracić nawet jedną czwartą  subskrybentów.

 

W ramach badania „The Future of Monetization” Hub przeprowadził ankietę wśród 1 612 telewidzów w wieku od 16 do 74 lat, którzy spędzają co najmniej godzinę tygodniowo oglądając VOD  tygodniowo.

Prawie 25 procent stwierdziło, że zrezygnuje z subskrybowania Netfliksa, jeśli zacznie on wyświetlać reklamy. Jednak gdyby abonament został obniżony do 3 dolarów miesięcznie, 50% prawdopodobnie utrzymałoby subskrypcję, a 25% na pewno by na platformie zostało.

 

Źródło: interaktywnie.com

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...