Mea Group z Flesz Fashion Night 2017 w ścisłym finale międzynarodowego konkursu EVENTEX

Informacja Prasowa - 29.01.2018
194

Mea Group z Flesz Fashion Night 2017 w ścisłym finale międzynarodowego konkursu EVENTEX

 Wydarzenie modowe Flesz Fashion Night 2017 – zrealizowane zgodnie z konceptem kreatywnym i z działającymi na zmysły, a dotąd nie stosowanymi rozwiązaniami autorstwa Mea Group – jest jednym z 3 najlepszych wydarzeń w kategorii Best Live Show w międzynarodowym konkursie EVENTEX. Flesz Fashion Night 2017 zdobyło uznanie międzynarodowego jury w ramach oceny ponad 150 zgłoszeń z całego świata. Zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy 6 marca podczas gali.

Flesz Fashion Night 2017 Autumn Glow to był jesienny spacer, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim goście eventu mogli poczuć klimat jesieni. Mea Group wybrała rozwiązania, umożliwiające pokazanie w unikalny sposób każdej kolekcji, a równocześnie zachowanie spójności. Kreacje każdego projektanta wpisywały się w kolejne odsłony pełnej blasku jesieni.

„Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że ten event, stawiający na wszechstronne angażowanie uczestników, działanie na zmysły, znalazł się wśród najlepszych wydarzeń 2017 roku i to w najważniejszej dla nas kategorii Best Live Show. Potwierdza to, że eventy tworzone na żywo w Polsce należą do światowej czołówki. Już w momencie tworzenia konceptu kreatywnego FFN 2017 wiedzieliśmy, że historia którą mamy do opowiedzenia musi być niepowtarzalna w każdym swoim wymiarze, m.in. za sprawą oprawy wizualnej,muzycznej i scenograficznej” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.

„Do tego trzeba dodać otwartość i ogromne zaufanie ze strony Klienta – Edipresse Polska. Razem stworzyliśmy wydarzenie, które nikogo nie pozostawia obojętnym, w tym również ekspertów branży wydarzeń – jurorów Eventex Awards 2018” – dodają M. Kozicka i J. Nykowski.

W tegorocznej edycji konkursu EVENTEX 2018 o miano najlepszego wydarzenia walczą eventy w kategoriach głównych: Conference & Meetings, Brand & Marketing, Live, Art & Entertainment, Corporate Events, Cause & Green, a nagrody otrzymają też – w ramach Grand Prix – Najlepszy Event, Najlepsza Agencja oraz Najlepszy Event zdaniem publiczności (ten ostatni w ramach głosowania on-line).

Kategoria Best Live Show z obszaru Live, Art & Entertainment, której finalistą jest Mea Group, obejmuje wydarzenia, odbywające się z udziałem publiczności, w tym transmisje telewizyjne i radiowe, pokazy mody, konkursy, gry, przedsięwzięcia teatralne, koncerty itp. Jury wyróżnia najbardziej innowacyjne, dynamiczne czy spektakularne występy na żywo.

Międzynarodowy konkurs EVENTEX

W ciągu 7 lat Eventex Awards stały się jednymi z najbardziej pożądanych i rozpoznawalnych nagród w świecie eventów. Wyróżnienia przyznawane są ekspertom eventów, meeting planerom, organizatorom i specjalistom komunikacji na całym świecie za ich osiągnięcia w tworzeniu nowatorskich wydarzeń. Nagrody stały się wizytówką najlepszych praktyk, najbardziej oryginalnych pomysłów i innowacji, a także źródłem pomysłów dla osób poszukujących inspiracji. EVENTEX to siedem lat historii, to jest ponad 1000 zgłoszeń, z ponad 70 krajów z ponad 500 agencji. Więcej: www.eventex.co

 

Comments

comments

194
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...