LoveBrands Relations wygrała przetarg na kontynuację działań w obszarze hemofilii
Informacja Prasowa - 02.07.2018
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/07/Zrzut-ekranu-2018-07-02-o-14.38.52.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/07/Zrzut-ekranu-2018-07-02-o-14.38.52.png"
LoveBrands Relations wygrała przetarg na kontynuację działań w obszarze hemofilii
Agencja LoveBrands Relations po raz kolejny została wybrana do przygotowania i koordynacji działań w ramach globalnej inicjatywy Novo Nordisk „Razem zmieniajmy życie z hemofilią”.
Zadania Agencji obejmować będą m.in.: realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania eventowe oraz z zakresu CSR.
Agencja została wybrana w ramach przetargu. Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...