Kraków z nowym logotypem promocyjnym miasta

Informacja Prasowa - 07.03.2017
54

Opus B przygotuje identyfikację wizualną Miasta Krakowa

Agencja Opus B została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego, do przygotowania systemu identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa.

Nowy system identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa został oparty na planie miasta, a sama idea powstała na bazie funkcjonującego choć odświeżonego logo. Projekt przedstawia Kraków z innej perspektywy, podkreśla charakterystyczne założenia urbanistyczne miasta oraz jego wyjątkowość i złożoną strukturę.

Z drugiej strony zależało nam na podkreśleniu lokalności. Kraków to miasto, które budują ludzie, wydarzenia, przeszłość i teraźniejszość. To przecież mieszkańcy tworzą dynamiczną strukturę, która szybko się zmienia i rozrasta – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Koncepcja nowej identyfikacji wizualnej ma osadzać istniejący już logotyp oraz podążać za coraz bardziej postępującą digitalizacją, wymuszającą uproszczenie i przejrzystość komunikacji.

Nowy system to wspólny mianownik dla wszystkich działań komunikacyjno-promocyjnych realizowanych przez miasto. Pozwoli podkreślić szerokie spektrum działań realizowanych przez różnorodne jednostki organizacyjne Krakowa.

3

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...