Kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” skierowana do kobiet z zaawansowanym rakiem piersi ma nowy serwis internetowy

Redakcja PR - 05.07.2017
63

Kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” skierowana do kobiet z zaawansowanym rakiem piersi ma nowy serwis internetowy

Kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” skierowana do kobiet z zaawansowanym rakiem piersi, jaką od grudnia 2016 roku prowadzi Federacja Stowarzyszeń Amazonki ma nową stronę internetową.

Komunikacja kampanii informacyjnej „Jest jak Jest – Mam Wybór!”, jaką prowadzi Federacja Stowarzyszeń Amazonki – największa w Polsce organizacja pacjencka skupiająca lokalne stowarzyszenia kobiet z rakiem piersi, prowadzona była dotychczas na stronie oraz fan page’u Federacji. Organizatorzy postanowili jednak uruchomić witrynę pod nowym, łatwym do zapamiętania adresem www.jestjakjest.pl.

Na nowej stronie dostępne są informacje dotyczące przebiegu kampanii oraz praktyczne wskazówki kontaktowe dla chorych: lokalizacje lokalnych klubów Amazonek i kontakt dla każdego, kto potrzebuje pomocy lub ma dodatkowe pytania.

Długofalowa kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” została oficjalnie zainaugurowana w grudniu 2016 roku. Jej celem jest edukacja chorych zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi orz wspieranie jak najlepszej komunikacji pomiędzy pacjentami i lekarzami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów leczenia.

Amazonki w trakcie jej trwania mówią o problemach leczenia raka w kontekście medycznym, psychologicznym oraz społecznym.

– Chcemy z jednej strony podkreślać jak ważne jest uświadomienie sobie, że zaawansowany rak to nie koniec naszego życia, ale jego etap, dlatego warto oswoić go i nauczyć się o nim mówić. Z drugiej strony chcemy uświadamiać chorym, że wspólnie ze swoim lekarzem mają wpływ na wybór terapii i przebieg leczenia – mówi Krystyna Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

 

Amazonki_k_Wechmann_A_Roaska
 

Osią kampanii jest odgrywana w wielu miastach w Polsce inspirująca sztuka teatralna pod tytułem „Jest jak jest”. Wraz z jej główną bohaterką, w której rolę wciela się Agnieszka Różańska, widzowie przechodzą przez trzy lata jej życia z chorobą. Akceptacja choroby i śmierci jaką demonstruje bohaterka sztuki budzi nadzieję i pomaga wielu chorym kobietom i ich bliskim.

W ramach wydarzeń kampanijnych odbędą się także warsztaty i spotkania edukacyjne w całej Polsce, powstaną filmy, publikacja o raku piersi oraz dedykowany chorym i ich bliskim poradnik Jest jak jest, o znaczeniu otwartej rozmowy w chorobie nowotworowej.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...