Jakie są pary, które poznały się w internecie?

Informacja Prasowa - 18.07.2017
58

Jakie są pary, które poznały się w internecie?

Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna portalu randkowego Sympatia.pl, której bohaterami są prawdziwe pary, które poznały się dzięki portalowi.

17 lipca wystartowała kampania promocyjna największego w Polsce portalu randkowego – Sympatia.pl. Kampania pod hasłem „Daj się poznać” potrwa do połowy września i będzie emitowana m.in. w telewizji, radiu oraz w serwisach Grupy Onet-RAS Polska.

Na potrzeby kampanii powstały 30-sekundowe spoty reklamowe i 2-minutowe filmy. Ich bohaterami są trzy pary, które poznały się za pośrednictwem Sympatii: Natalia i Kamil z Poznania (razem od 3 lat), Adrian i Dagmara ze Szczecina (od 6 lat w związku) oraz Magda i Piotrek z Warszawy (są parą od roku).

W materiałach wideo opowiadają o początkach swojej znajomości, o tym, co w sobie kochają i co ich łączy. Każda z par zdradza również swój przepis na udany związek.

– Chcemy, by kampania „Daj się poznać” pokazała polskim singlom, że Sympatia to miejsce, w którym spotkają mnóstwo prawdziwych, ciekawych ludzi o różnych pasjach i osobowościach. Każdego dnia, dzięki nam, poznają się tysiące par. Dla wielu z nich to właśnie Sympatia jest początkiem nowego, życiowego rozdziału – mówi Ewa Tryjańska z portalu Sympatia.pl.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty będą emitowane w telewizji: TVN Media, TV Plus, w stacjach radiowych: Euro Zet, Grupa RMF, Grupa Radiowa Agory, Time S.A. Reklamy ukażą się również w prasie: Elle, Zwierciadło, Fakt TV, internecie: kampania display online (m.in. Onet.pl). Zaplanowano również działania w social mediach.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii są działania w offlinie. W warszawskim klubie La Playa oraz wrocławskim klubie Przestrzeń przez całe wakacje działają strefy Sympatii, w których można wypoczywać na wygodnych leżakach i zawierać nowe znajomości. Ponadto 29 lipca w La Playa pod hasłem „Daj się poznać” odbędzie się wakacyjna impreza Sympatii. Strefy Sympatii działają także w trakcie wszystkich seansów z cyklu Filmowa Stolica Lata oraz Kino na leżakach.

– Wiele osób twierdzi, że w serwisach randkowych nie można znaleźć prawdziwej miłości. Mamy nadzieję, że ta kampania – w której występują prawdziwe pary, opowiadające swoje prawdziwe historie – spowoduje, że wiele osób zmieni zdanie i da się poznać. Wakacje są doskonałym momentem do rozpoczęcia swojej przygody z Sympatią – dodaje Ewa Tryjańska.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...