InsightOut Lab został członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych

Informacja Prasowa - 17.09.2020
290

InsightOut Lab został członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych

InsightOut Lab został członkiem wspierającym  Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych

InsightOut Lab zajmujący się głównie analizami, raportami i projektami storytellingowymi, będzie posiadać większy dostęp do wiedzy dotyczącej branży elektromobilnej w Polsce i na świecie. Współpracując w ramach PSPA będzie oferować swoim klientom analizy i rozwiązania projektowe nakierowane na wzrost akceptacji decydentów, firm, organizacji i konsumentów dla rozwiązań elektromobilnych na polskim rynku.

 – Jest to dla nas bardzo ważny krok – powiedział Mariusz Pleban, szef InsightOut Lab i prezes agencji PR i eventów online OneMulti. Wstępując do grona partnerów PSPA, budujemy najlepsze relacje z ekspertami rynkowymi, ułatwiamy nam i naszym klientom dostęp do wiedzy, informacji rynkowych dotyczących elektromobilności w Polsce i na świecie. Podkreślamy też w ten sposób nasze zobowiązanie do stałego rozszerzania kompetencji właśnie w zakresie tematu elektromobilności oraz jego promowania – dodał Mariusz Pleban.

Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) to największa organizacja branżowa kreująca rynek elektromobilności i technologii wodorowych w Polsce i w regionie CEE. Członkami i partnerami stowarzyszenia są wiodące marki z całego łańcucha wartości w elektromobilności. To środowisko producentów pojazdów i infrastruktury, operatorów i dostawców usług ładowania, koncernów paliwowych i energetycznych oraz wszystkich pozostałych podmiotów i instytucji aktywnych w obszarze zrównoważonego transportu.

PSPA jest trzecią pod względem liczby zrzeszonych podmiotów organizacją branżową w Europie. Celem stowarzyszenia jest działalność na rzecz ukształtowania odpowiedniego otoczenia gospodarczego i prawnego, pozwalającego na dynamiczny rozwój zero- i niskoemisyjnych technologii w transporcie.

InsightOut Lab zajmuje się elektromobilnością od początku swojej działalności. We współpracy z jednym ze swoich partnerów – marką Volkswagen – planuje i koordynuje badania, przeprowadza analizy i produkuje podcast „Elektrycznie Tematyczni”, obalając popularne stereotypy na temat samochodów elektrycznych i gromadząc wiedzę na temat elektromobilności.

Elektromobilność to temat bardzo ciekawy, ale i złożony, szeroki. Tak też do niego podchodzimy w InsightOut Lab, skupiając się na szeroko pojętym transporcie drogowym, rynku energetycznym i innych gałęziach – mówi Mariusz Pleban.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...