„Holmes Report” uruchamia dział premium contentu

Redakcja PR - 13.03.2017
93

Premium content od dziś dostępny na Holmesreport.com

Nowa sekcja „Premium Content” będzie się skupiać m.in. na analizach implikacji neuronauki przeznaczonych dla osób zajmujących się przekazywaniem informacji. Holmes skoncentruje się przede wszystkim na długich, wnikliwych artykułach analizujących problemy, wyzwania i możliwości, przed którymi stoi branża public relations.

Wiele z nich pojawi się w ramach oferty „Premium Content” The Holmes Report, dostępnej wyłącznie dla prenumeratorów.

Od dziś dostępne są artykuły:

Sekcja zawartości premium zawierać będzie również wiele innych wnikliwych treści, analiz i profili, które powstały w ostatnich latach w raportach Holmes’a.

„Branża PR stoi w obliczu nowych wyzwań, które są związane ze ścisłą współpracą np. z agencjami reklamowymi, digital marketingu, czy firmami consultingowymi. – mówi Arun Sudhaman, Chief Executive Officer w The Holmes Group. Należy zwrócić uwagę, że w mediach pojawia się coraz więcej fałszywych informacjami, które tylko pogłębiają kryzys ich wiarygodności. Świat, w którym żyjemy, wchodzi w nową erę, erę niejasności. Nigdy nie było ważniejszego momentu, aby rozważyć kwestie rozpoczęcia wnikliwego dziennikarstwa, które dokładnie zbada problemy, przed którymi stoi branża. Nie ma wątpliwości, że Paul Holmes jest najlepszy, by zrealizować to zadanie.” – podsumowuje Sudhaman.

 

Comments

comments

93
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...