Gwiazdy YouTube w serialu Coca-Coli, premiera już dziś

Redakcja PR - 29.06.2017
30

Gwiazdy YouTube w serialu Coca-Coli, premiera już dziś

„STORYLINE” to serial skierowany do nastolatków. Opowiada historię piątki przyjaciół, których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa oraz poszukiwanie szczęścia.

Serial zamieszczony będzie na kanale YouTube Coca-Cola Polska oraz w darmowej aplikacji WOAH i platformie internetowej WOAH.com. Program ma pokazywać życie nastolatków, ich miłości, zawody, plany i ambicje.

Pisząc scenariusz chciałem oddać nastrój i emocje okresu dorastania – stworzyć intymny i bliski bohaterom portret współczesnych nastolatków – mówi jeden z twórców serialu.

Uwagę młodzieży ma przykuć obsada. Główni bohaterowie „Storyline” Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) to fabularne egzemplifikacje różnorodnych osobowości nastolatków. Od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrne zadziory, piękne vlogerki, aż po czarujących idoli.

Głównym postaciom wielokrotnie towarzyszą na ekranie bohaterowie młodzieżowej codzienności, czyli znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak). Poza debiutującymi adeptami szkół aktorskich oraz topowymi gwiazdami internetu zobaczymy także konsumentów Coca-Coli, wyłonionych w drodze otwartego castingu.

„Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków. „Storyline” to maksymalna identyfikacja z odbiorcą – produkcja w 100% o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital – na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH – jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

 

Comments

comments

30
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...