GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

Informacja Prasowa - 18.03.2022
160

GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

Agencja GetHero ogłosiła start kolejnej edycji badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”. W najbliższych tygodniach wspólnie z ekspertami Uniwersytetu SWPS zespół agencji zapyta społeczność TikToka m.in. o to, za co najbardziej cenią aplikację.

Trwające badanie GetHero jest kontynuacją corocznego cyklu i odbywa się już po raz czwarty. Tym razem jednak formuła badania ankietowego została dodatkowo rozbudowana o metody jakościowe, co ma pozwolić na bardziej efektywną i pogłębioną analizę zagadnień. Projektem po raz kolejny pokieruje Magdalena Wysocka, znana z poprzednich edycji raportu.

TikTok jest platformą, która notuje spektakularne wzrosty i podbija serca użytkowników w różnym wieku. Doświadczenie pokazuje nam, że aplikacja już dawno stała się dla nich czymś więcej, niż tylko źródłem rozrywki – chcemy więc dowiedzieć się, jaką rolę spełnia i czym wyróżnia się na tle innych platform – mówi Magdalena Wysocka. Na tym etapie wciąż nie mogę zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale jestem przekonana, że nowy raport dostarczy praktycznych wniosków zarówno markom, jak i użytkowników TikToka – dodaje.

GetHero realizuje badania we współpracy z zespołem naukowczyń i naukowów Uniwersytetu SWPS, którzy czuwają m.in. nad przebiegiem wywiadów oraz poprawnością metodologiczną procesu, analizą wyników i ich interpretacją. Z ramienia uczelni projekt koordynują dr hab. Justyna Ziółkowska, dr Jakub Kuś oraz Patrycja Radek.

TikTok to żywy, funkcjonujący organizm, który nieustannie rozwija się i ewoluuje. Jednocześnie codziennie realnie wpływa na życie i samopoczucie milionów użytkowników. Z naukowego punktu widzenia jest to więc bardzo ciekawym  obiektem badań – dlatego do prac nad raportem GetHero powołaliśmy zespół, który łączy szeroki zakres wiedzy i kompetencji – m.in. w dziedzinie psychologii, badaniach wpływu technologii na relacje międzyludzkie oraz rozwoju ekosystemów innowacji – podsumowuje dr Jakub Kuś, główny badacz w Zespole.

Raport „Kim są polscy użytkownicy TikToka?” zostanie opublikowany w połowie bieżącego roku. Ankietę można wypełnić na stronie: bit.ly/kim-sa-polscy-uzytkownicy-tiktoka

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...