W sobotę, 30 marca br., o godz. 20.00 na antenie TVN zadebiutował serial „Chyłka – Zaginięcie”, który wcześniej był dostępny jedynie na platformie Player.pl. Wcześniej, w tym paśmie antenowym TVN emitował formaty rozrywkowe takie jak X Faktor, Mam talent, Mali Giganci czy Hipnoza – przy czym ta ostatnia produkcja mocno rozczarowała swoimi wynikami.
Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia
Premierowe odcinki „Drugiej Szansy” i „Diagnozy” osiągały wyniki odpowiednio 2,5 mln i 2 mln – podobnie jak „Chyłka – Zaginięcie”.
Wyniki serialu w grupie komercyjnej – 653 tys. dla „Chyłka-Zaginięcie” vs. 1,2 mln „Drugiej Szansy” i 898 tys. dla „Diagnozy” wyglądają nieco gorzej. Może to być „efekt Player’a”, na którym pierwsze dwa odcinki były dostępne dla otwartej widowni (AVOD). Ich średnia oglądalność sięgnęła prawie 1 mln streamów każdy – wynika z danych podanych przez nadawcę. Po ograniczeniu dostępu tylko do subskrybentów (SVOD) ilość streamów spadła o 60%.