Cape Morris dla marki KRUPS

Informacja Prasowa - 29.04.2022
204

Rusza kampania nowego ekspresu KRUPS Evidence ECO Design, który pobudza do ekologicznego działania

Cape Morris dla marki KRUPS. Rusza kampania nowego ekspresu KRUPS Evidence ECO Design, który pobudza do ekologicznego działania

 

Jak kreatywnie opowiedzieć o produkcie, który jest przyjazny dla środowiska, inspiruje
do bardziej świadomych wyborów i pozwala cieszyć się z komfortowego użytkowania? Agencja Cape Morris podjęła wyzwanie i przygotowała kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek nowy ekspres marki KRUPS – model KRUPS Evidence ECO Design. W działaniach nie zabrakło aktywacji zakupowych, współpracy z influencerami oraz akcji
z zakresu CSR.

 

Kampania zbudowana została w oparciu o ideę, która podkreśla, że nowy ekspres został zaprojektowany tak, aby dawać energię do zmian. Każdy łyk kawy zrobionej w KRUPS Evidence ECO Design pobudza do bardziej świadomych, zrównoważonych wyborów, a sam ekspres staje się codziennym źródłem ekoinspiracji.

KRUPS Evidence ECO Design to produkt, który jest przyjazny dla środowiska. Jest zbudowany aż w 62 % z materiałów z recyklingu, niemal w całości może być ponownie przetworzony,
a ilość jego komponentów została ograniczona. Dodatkowo, do zadruku opakowania, które także zostało zmniejszone do minimum, użyto tuszu roślinnego. Wszystko po to, aby parzona codziennie w ekspresie kawa była dobra dla ludzi i planety, ale też inspirowała do zmiany na lepsze.

W kampanii zaplanowano działania CSR we współpracy z Fundacją Las na Zawsze. Marka chce zasadzić drzewami powierzchnię aż 10 000 m2. Każdy kto kupi KRUPS Evidence ECO Design realnie będzie miał wpływ na przyrodę, ponieważ jeden sprzedany ekspres to 10 m2 lasu, który zostanie posadzony już jesienią tego roku. Użycie tej formy aktywacji nie jest przypadkowe. Pomysłodawcy kampanii chcą w ten sposób jeszcze bardziej podkreślić główne hasło i pokazać, że ekspres ECO Design inspiruje ludzi do zrównoważonego życia i daje motywację do podjęcia ekologicznych działań.

Kolejnym elementem jest aktywacja buy&get, która ma za zadanie przyciągnąć odbiorców zainteresowanych produktem. Miłośnicy kawy, którzy w czasie trwania promocji kupią ekspres otrzymają zestaw dwóch filiżanek, wykonanych ze zużytej w procesie parzenia kawy.

Do współpracy zaproszono także Influencerów, którzy opowiedzą o swoich historiach związanych z ekozmianami, które dały początek nowym ekologicznym nawykom i na stałe weszły do ich codziennej rutyny.

Komunikacja dotycząca nowego produktu – KRUPS Evidence ECO Design prowadzona jest ongoingowo na kanałach marki na Facebooku i Instagramie, wspiera ją również kampania digitalowa.

Za koncepcję i egzekucję kampanii launchującej nowy ekspres KRUPS Evidence ECO Design odpowiada agencja CAPE MORRIS.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...