Big Picture dla Coca-Cola Energy
Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture. Tym razem marka powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowego napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. W ramach kampanii, konsultanci Big Picture będą odpowiedzialni za koordynację całościowej strategii PR, w tym prowadzenie aktywności z zakresu media i influencer relations.
Na początku sierpnia wystartowała sprzedaż nowego napoju energetyzującego – Coca-Cola Energy, a wraz z nią polska odsłona globalnej kampanii, opartej na przekazie, by dzielić się pozytywną energią. W ramach promocji pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola, zaplanowane jest m.in. wsparcie PR-owe.
Aktywności z obszaru public relations obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacji z mediami oraz influencerami, a także realizacja tych działań. Do zadań Big Picture będzie należało również m.in. stworzenie materiałów contentowych, spójnych z głównymi przekazami marki.
Opracowaniem strategii oraz koordynacją działań dla marki Coca-Cola zajmie się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację topowych marek life-style, zarządzany przez Kamilę Kończak.
Współpraca obejmuje działania dla Coca-Cola w Q3.