GUS prowadzi przetarg na prowadzenie kampanii na temat spisów powszechnych
Informacja Prasowa - 02.10.2019
string(136) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/logo_gus_wersja_podstawowa_wariant_kolorowy-1200x500.jpg');"
string(110) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/logo_gus_wersja_podstawowa_wariant_kolorowy-1200x500.jpg"
GUS prowadzi przetarg na prowadzenie kampanii na temat spisów powszechnych
Główny Urząd Statystyczny wybiera firmę, która zajmie się zaplanowaniem i opracowaniem projektu ogólnopolskiej kampanii o charakterze informacyjno-edukacyjnym nt. spisów powszechnych.
Zamówienie składa się z dwóch części. Pierwsza część obejmuje zaplanowanie i opracowanie projektu ogólnopolskiej kampanii o charakterze informacyjno-edukacyjnym na temat Powszechnego spisu rolnego 2020. Druga dotyczy Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 wraz z drugim spisem próbnym.
Szacunkowa całkowita wartość zamówienia wynosi: 2 362 523.52 PLN (bez VAT).
Ofertę można złożyć do 7 października br. do godz. 10.00
Więcej informacji pod tym linkiem:
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...