„Kobiety rządzą światem” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” w sprzedaży od 21 grudnia br.   

Informacja Prasowa - 21.12.2021
133

„Kobiety rządzą światem” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” w sprzedaży od 21 grudnia br.   

„Kobiety rządzą światem” – specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” w sprzedaży od 21 grudnia br.

Tenisistka Naomi Osaka, piosenkarka Adele, była kanclerz Niemiec Angela Merkel, polsko-białoruska aktywistka Jana Shostak oraz laureatka trzech Oscarów Frances McDormand – m.in. to one w mijającym roku zabierały głos i pokazywały szerszej publiczności nie tylko problemy kobiet, ale także współczesnego świata. W magazynie „Kobiety rządzą światem” – specjalnym wydaniu „Wysokich Obcasów” redakcja prezentuje, o co walczą i co mają do powiedzenia 32 wpływowe kobiety: liderki, wizjonerki oraz ikony 2021 roku. Numer ukaże się w punktach sprzedaży prasy już jutro – we wtorek, 21 grudnia br.

– „Nigdy nie będziesz szła sama” dla nas, Polek to hasło-symbol strajku kobiet, a na świecie zjawisko już nie tyle zwiastujące zmianę, co będące jej dowodem. Bo jak pokazał ostatni rok, problemy, z jakimi kobiety dawniej były zamknięte w czterech ścianach, o których wstydziły się mówić, dziś stają się tematem światowej agendy. (…) Przeczytajcie, o co walczą i co mają do powiedzenia 32 wpływowe kobiety. To za ich głosami będziemy szły w najbliższym czasie. I już nie same – pisze we wstępie Karolina Jaroszewicz, szefowa wydań specjalnych „Wysokich Obcasów”.

O bohaterce okładki numeru – Adele, a także jej najnowszej płycie pt. „30”, która choć miała premierę w listopadzie br., już jest najlepiej sprzedającą się płytą roku 2021, pisze na łamach numeru Joannna Wróżyńska. – Nie ma na świecie innej artystki, innego artysty czy nawet zespołu, który jest w stanie tak regularnie i przewidywalnie pobijać własne rekordy sprzedaży i odtworzeń piosenek w internecie – można przeczytać w artykule o posiadaczce najsławniejszego głosu świata.

Maja Staniszewska przedstawia sylwetkę japońskiej tenisistki Naomi Osaki, zwyciężczyni US Open 2018 i 2020 oraz Australian Open 2019 i 2021. 24-letnia olimpijka pokazała światu, że każdy może się zmagać z problemami psychicznymi i że to żaden wstyd. Jeden z wniosków, jaki wyciągnęła po wycofaniu się z turnieju French Open, brzmiał: każdy albo sam ma problemy ze zdrowiem psychicznym, albo zna kogoś takiego.

Z kolei o tym, czego możemy się nauczyć od Angeli Merkel – najbardziej wpływowej kobiety świata minionych dekad, która po 16 latach rządów pożegnała się z karierą polityczną, pisze Dorota Warakomska.

Na łamach wydania znaleźć można ponadto wywiad z Janą Shostak, która mówi o sobie, że nie jest polityczką, tylko aktywistką, „zwykłą osobą”, a jej krzyk dla Białorusi jest wyrazem beznadziei i bezradności. W rozmowie z Wiktorią Bieliaszyn opowiedziała m.in. o tym, czym dla niej jest wolność i o co tak naprawdę walczy oraz jak radzi sobie ze strachem towarzyszącym jej antyrządowym działaniom.

W numerze opisana została również historia m.in. 64-letniej aktorki Frances McDormand, której Akademia Filmowa trzykrotnie przyznała Oscara, ostatniego za najlepszą rolę kobiecą w „Nomadland”, a także Allyson Felix – jednej z najbardziej utalentowanych lekkoatletek świata, która stoczyła walkę o inne kobiety oraz o prawa matek w sporcie czy meksykańskiej aktywistki Olimpi Coral Melo, która – będąc ofiarą cyberprzemocy – zaczęła walczyć z seksualnymi nadużyciami w sieci.

Magazyn „Kobiety rządzą światem” w objętości 104 stron będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 21 grudnia br. w cenie 14,99 zł.

artnerem wydania jest marka YES Biżuteria.

Numer promowany jest w prasie („Gazeta Wyborcza i jej magazyny, w tym „Wysokie Obcasy”), radiu (radiostacje Agory), internecie (Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl) oraz na social mediach na profilach „Wysokich Obcasów”. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...