Iga Kołacz zasiliła zespół Human Signs

Informacja Prasowa - 24.10.2023
299

Iga Kołacz będzie odpowiadać za projekty realizowane dla klientów z sektora finansowego

Do agencji PR i komunikacji marketingowej Human Signs dołączyła Iga Kołacz obejmując stanowisko account managera w dziale Finance & FinTech. Do jej zadań należy m.in. stały kontakt z klientami, planowanie i realizacja działań PR, udział w budowaniu taktycznych i strategicznych rozwiązań komunikacyjnych.
Iga Kołacz ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w mediach. Od 2022 roku realizuje dla klientów biznesowych projekty content writingu i UX writingu. Jako editor-in-chief prowadzi również serwis Startup Poland Standardy poświęcony dobrym standardom na rynku venture capital. Jest autorką branżowych raportów analizujących zmiany na rynkach VC i reklamy. Wcześniej prowadziła sekcję Magazyn w serwisie biznesowo-technologicznym INNPoland.pl. W latach 2014-2021 jako dziennikarka magazynu „Press” i „Presserwisu” specjalizowała się w tematyce reklamy, marketingu i PR. Przez blisko pięć lat (2010-2014) była reporterką, wydawczynią i prezenterką telewizji lokalnej.
Agencja Human Signs zajmuje się komunikacją marketingową, wprowadza na rynek nowe produkty, usługi i marki lub odświeża wizerunek tych, które są na nim obecne od lat. Human Signs jest członkiem Związku Firm PR, agencją nagrodzoną w konkursie Złote Spinacze.

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...