YouTube Works 2022

Informacja Prasowa - 11.08.2022
253

Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek w serii spotów

YouTube Works 2022

Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek w serii spotów

Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.

Celem YouTube Works, organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem jest wyróżnienie najbardziej kreatywnych, a jednocześnie efektywnych polskich kampanii na YouTube, które były wyświetlane od lipca 2021 do czerwca 2022.

Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o statuetki w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: “Fanatyk. Historia Prawdziwa” Grupy OLX, “Stop Kobietobójstwu” Centrum Praw Kobiet oraz “Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel.

Zwycięzcy odtwarzają ikoniczne spoty

Zgłoszenia do YouTube Works 2022 ruszyły 15 lipca, zaś zwycięzcy i zwyciężczyni poprzedniej edycji w najnowszej serii spotów promujących konkurs udzielają wskazówek tegorocznym uczestnikom. W kampanii wzięły udział osoby odpowiedzialne za nagrodzone projekty: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. Zwycięscy marketerzy zdecydowali się w krótkich filmach przedstawić kreatywną interpretację ikonicznych spotów reklamowych.

– Filmy, które powstały w ścisłej współpracy ze zwycięzcami i zwyciężczynią poprzedniej edycji, to kreatywna zabawa konwencją i dobrze znanymi spotami reklamowymi. Monika z Centrum Praw Kobiet pokazuje jak zrealizować ambitną kampanię pomimo różnych przeciwności. Marcin z OLX wskazuje, że nawet najbardziej szalone reklamowe pomysły mogą się udać, a Kuba ze Storytela w swoim unikalnym stylu przedstawia przepis na zdobycie Grand Prix YouTube Works – mówi Olga Kudryk, Product Marketing Manager, Google.

 

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii drugi rok z rzędu odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. W tym roku po raz pierwszy zajmie się także organizacją gali wręczenia nagród, która odbędzie się w listopadzie. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).

 

Kampanie można zgłaszać od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: https://yt.be/workspl

Udział w konkursie jest bezpłatny.

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...