„Zyskaj więcej” – nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl 

Informacja Prasowa - 07.09.2021
87

„Zyskaj więcej” – nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl 

„Zyskaj więcej” – nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl 

Gazeta.pl to portal na nowe czasy, który łączy działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu z bogatą ofertą reklamową i kluczowymi dla klientów rozwiązaniami marketingowymi. Aby podkreślić wartości, w oparciu o które medium buduje swoją markę, a także efektywność prowadzonych działań promocyjnych z początkiem września Gazeta.pl rozpocznie kampanię wizerunkową pod hasłem „Zyskaj więcej” skierowaną przede wszystkim do klientów. 

Kampania „Zyskaj więcej” prezentuje działania portalu w obszarze biznesowym oraz zaangażowanie jego zespołu w tematy społeczne i środowiskowe. W ten sposób Gazeta.pl chce podkreślić wartości, które są fundamentem jej działań i realizowanych projektów.

– W Gazeta.pl mówimy, że tworzymy internet na nowe czasy, ponieważ koncentrujemy się nie tylko na optymalizacji i jakości powierzchni reklamowych, ale także – a może przede wszystkim – uprawiamy zaangażowane i rzetelne dziennikarstwo – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Wierzymy, że za jakościowym kontentem idzie także sprzedaż, dlatego nasze podejście sprawdza się też z biznesowego punktu widzenia i właśnie o tym informujemy reklamodawców w ramach kampanii „Zyskaj więcej” – dodaje Wysocki.  

Ekosystem reklamowy 

Gazeta.pl gwarantuje swoim klientom bezpieczny ekosystem reklamowy. Oprócz gotowych rozwiązań zespół portalu tworzy indywidualne oferty, dedykowane konkretnym produktom i branżom.

Gazeta.pl może też pochwalić się najdłuższym czasem trwania odsłony w porównaniu z innymi portalami horyzontalnymi* oraz precyzyjnym dotarciem do odbiorców. Dzięki wielu serwisom Gazeta.pl możliwe jest kierowanie komunikatów marketingowych do wybranej grupy, która interesuje się daną tematyką bądź ma konkretne intencje zakupowe. Portal zapewnia również najwyższą jakość powierzchni reklamowej – wskaźnik viewability dla wszystkich serwisów Grupy Agora wynosi aż 75,5%**.

Ważną częścią działań zespołu Gazeta.pl jest szukanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań wychodzących naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców. Przykładem jest pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie kampania z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania w oparciu o nie, którą portal zrealizował wraz z partnerami. Dodatkowo, w reakcji na tzw. nową rzeczywistość i społeczne skutki pandemii COVID-19, m.in. związane ze zmianą codziennych nawyków odbiorców oraz powszechną digitalizacją, na Moto.pl powstał wirtualny showroom, a  Avanti24.pl stało się marketplacem, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami.

Zaangażowanie 

Oprócz wskaźników reklamowych w kampanii „Zyskaj więcej” podkreślono także zaangażowanie redakcji Gazeta.pl w zmienianie świata na lepsze dzięki podejmowaniu ważnych tematów społecznych i z zakresu ochrony środowiska. To jedyny portal w Polsce, który ogłosił Deklarację Redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy.

Gazeta.pl mocno angażuje się w walkę z kryzysem klimatycznym, m.in w tym celu powstał specjalny serwis dedykowany środowisku – Zielona.Gazeta.pl. W 2021 roku portal dołączył do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow) oraz nawiązał partnerstwa z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zespół Gazeta.pl włącza się również w walkę o prawa kobiet oraz mniejszości – jako pierwszy horyzontalny portal w Polsce skupił działania wszystkich swoich redakcji wokół tematów związanych z równością dzięki powołaniu stanowiska koordynatorki treści ds. różnorodności i inkluzywności.

W lipcu br. redakcja zaprezentowała kwartalny raport zaangażowania podsumowujący dotychczasowe inicjatywy na rzecz spełniania zobowiązań określonych w Deklaracji Redakcyjnej Gazeta.pl 2021 – treść raportu można przeczytać tutaj.

Gazeta.pl to także zaangażowani czytelnicy i czytelniczki. Dzięki nim portal może prowadzić akcje wykraczające poza zwykłe dziennikarstwo, m.in. zbiórkę pieniędzy dla Bejrutu dotkniętego skutkami eksplozji w sierpniu 2020 r. i pandemii czy na rzecz WOŚP.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...