Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong
Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu. Umowa została podpisana do końca 2019 r.
Kampania będzie realizowana przez okres jednego roku. Celem będzie edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka i pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia. Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, mediów społecznościowych, SEO i content marketingu.
Związek Producentów Cukru w Polsce
Jedyna organizacja mająca legitymację do reprezentowania wszystkich producentów cukru w Polsce wobec organów władzy krajowej, organizacji europejskich i międzynarodowych oraz wobec mediów. Członkami Związku są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.
Comments
