Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń dołączają do dotrelations

Informacja Prasowa - 15.05.2018
159

Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń dołączają do dotrelations

Dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, wzmacnia dział strategii i sprzedaży inwestując w rozwój nowych kompetencji. Stanowisko Art Directora objęła Zuzanna Dąbrowska, poprzednio w Filmpoint, a na pozycji Senior Strategy Managera będzie pracował Artur Cichoń, wcześniej w Q&A Communications.

 

Ostatnie rekrutacje to istotna część długofalowej strategii rozwoju agencji, która niedawno zakończyła proces rebrandingu. Wcześniej funkcjonowała jako Grupa dotPR, właściciel marek dotPR (agencja PR) i Get More Social (agencja social media), a po ujednoliceniu struktury i połączeniu dotychczasowych kompetencji przekształciła się w dotrelations, agencję komunikacji zintegrowanej.

Nowo utworzone stanowisko Art Director w dotrelations objęła Zuzanna Dąbrowska, która będzie odpowiedzialna za kierunek rozwoju oferty agencji oraz kluczowe projekty z zakresu video & digital – od koncepcji po postprodukcję. W bieżącej pracy będzie ściśle współpracować z działem graficznym. – To istotny krok w rozwoju agencji. W związku z dynamicznym rozwojem portfolio w obszarze projektowania graficznego, animacji oraz video, niezbędnych w bieżącej komunikacji naszych klientów, stawiamy na własne zasoby. Dzięki temu możemy skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku oraz, co najważniejsze, podejmować nowe wyzwania w ramach kompleksowych projektów z zakresu szeroko pojętej komunikacji – dodaje Adrian Łaźniewski, co-owner w agencji dotrelations.

Zuzanna Dąbrowska to absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, w branży od 10 lat. Wcześniej pracowała na stanowiskach Art Director i Motion Designer w agencjach Sixtyone Yards, Filmpoint oraz w Telewizji WTK. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Oriflame, Allegro, Amica, Volkswagen, Aviva, Fabryka Formy, Ergo Hestia, OLX.

Kolejny mocny transfer agencji to Artur Cichoń, który objął stanowisko Senior Strategy Manager. Będzie odpowiedzialny za kluczowe ofertowania firmy, koordynując kompleksowy proces kreacji i sprzedaży, w ścisłej współpracy z poszczególnymi działami agencji. W branży od 8 lat, ostatnio pełnił funkcję stratega w Q&A Communications, wcześniej w Kompanii Piwowarskiej m.in. w dziale Corporate Affairs. Pracował dla takich marek, jak: Tyskie, Żubr, Redd’s, Pilsner Urquell, Amica, Żabka, Subway, Energa, Galeria Malta czy GoWork.

Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń będą raportować do Darii Wiśniewskiej pełniącej funkcję Strategy Director w dotrelations.

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...