Znów „Bierz życie za rogi” – nowa odsłona kampanii Banku Pekao S.A.

Informacja Prasowa - 05.02.2020
275

Znów „Bierz życie za rogi” – nowa odsłona kampanii Banku Pekao S.A.

Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. Dzisiaj bank rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Bierz życie za rogi” z udziałem wybitnego polskiego szybownika.

Sebastian Kawa jest najbardziej utytułowanym pilotem szybowcowym w historii. Zdobył aż 32 medale w najważniejszych imprez szybowniczych na świecie i 15-krotnie sięgał po najcenniejszy medal dla każdego szybownika – złoto mistrzostw świata. Od lat jest w czołówce światowego rankingu pilotów szybowcowych.Kawa jest także pierwszym człowiekiem, który przeleciał szybowcem nad Himalajami oraz nad Elbrusem – najwyższym szczytem Kaukazu.

Założeniem cyklu kampanii reklamowych „Bierz życie za rogi” jest prezentacja i promowanie inspirujących Polaków, którzy dzięki swoim talentom, pracy, wytrwałości i odwadze osiągnęli ponadprzeciętny sukces.

Pekao sięga w swoich kampaniach po postacie, które swoim talentem i pracą udowodniły, że warto „brać życie za rogi”, podejmować trudne wyzwania i wytrwale dążyć do celu. Sportowcy tacy jak Sebastian Kawa i ich osiągnięcia podkreślają ducha walki, precyzji oraz wytrwałości Polaków, którzy reprezentują Polskę na arenie międzynarodowej. Stawianie sobie ambitnych celów i dążenie do ich realizacji to cechy wspólne zarówno Sebastiana Kawy, jak i naszego banku – podkreślił Marek Lusztyn, Prezes Banku Pekao S.A.

Wszystkie akrobacje ujęte w spotach reklamowych zostały nakręcone w powietrzu bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów komputerowych, a za sterami szybowca siedział Sebastian Kawa.

Sebastiana Kawę jako bohatera kampanii Pekao zobaczymy i usłyszymy w telewizji, kinie, radiu, na wielkoformatowych tablicach reklamowych, a także w pociągach, internecie, telewizjach internetowych, mediach społecznościowych oraz w sieci placówek bankowych.

Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za materiały reklamowe do kampanii digital agencja SPOT AND DOT, za social media Performance Media i ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Kampania z Sebastianem Kawą promuje ofertę Pekao dla klientów indywidualnych. Mogą oni zyskać aż 3 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym nawet do 100 tys. zł przez 4 miesiące, a do tego 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego na selfie przez internet oraz przez aplikację mobilną PeoPay. Oferta dostępna jest dla nowych klientów oraz dla istniejących, nieposiadających konta osobistego lub mających nieaktywny rachunek w Pekao.

 

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...