Znany youtuber w SuperDrob

Informacja Prasowa - 14.05.2018
51

Znany youtuber w SuperDrob

Przetwórstwo drobiu jest nowoczesnym i dynamicznym obszarem krajowej gospodarki. Pracuje tu ponad 50 tys. osób. To zaangażowanie rolników, hodowców, przetwórców. Dzięki tym bohaterom możemy się cieszyć zdrowym i konkurencyjnym cenowo drobiem.

Na początku 2018 r. Grupa Kapitałowa SuperDrob zaprosiła do współpracy znanego youtubera – Jacka Gadzinowskiego (posiada ponad 600 tys. obserwujących i ponad 110 mln odsłon swoich filmów). Tak powstał film o SuperDrob w konwencji „Wjazd na chatę”.

SuperDrob chce pokazać konsumentom jak wygląda nowoczesna produkcja drobiu. Szczególnie w momencie pojawiających się przekłamań (fake newsów) o hodowli kurczaka oraz nasilających się akcjach organizacji prozwierzęcych. Cześć z tych procesów wymusza nieracjonalne podniesienie kosztów produkcji, co wpływa na cenę jaką płaci każdy klient. Co więcej, celowo podważa się zaufanie konsumentów do krajowych producentów.

Projekt ze znanym youtuberem jest okazją do pokazania codziennych bohaterów tworzących branżę drobiarstwa. Grupa SuperDrob jest na rynku od 1993 roku, główny zakład jest w Karczewie o. Warszawy. Posiada bogate doświadczenie w całościowym procesie hodowli i przetwórstwa drobiu „od jaja po gotowy produkt na półce”. Zatrudnia ponad 2500 osób. Generuje obrót na poziomie ponad 1 mld zł rocznie. Ponad połowę produktów wysyła do Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Grecji, Hongkongu i Japonii. Jakość produktów potwierdzają m.in.: certyfikaty BRC i audyty naszych partnerów biznesowych. Także wejście na niezwykle wymagający rynek japoński jest potwierdzeniem najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa żywności. Zakład przetwórstwa SuperDrob w Łodzi jest w polskiej czołówce produkcji dań gotowych (convieniece food). Druga istotna część w strukturze sprzedaży to rynek krajowy.

„Naszą ideą jest przygotowanie produktów „szytych na miarę”. Chcemy, żeby klient, który do nas przychodzi (to głównie – sieci handlowe, sklepy) otrzymał taki produkt, jaki sobie wymarzył. Kierunkiem rozwoju SuperDrob jest stałe podwyższanie jakości produktów i zaskakiwanie nowościami. Rynek dań gotowych w krajach Europy Zachodniej jest bardzo dojrzały. Europejski klient trafia do sieci handlowej, gdzie każdego dnia przez 365 dni w roku może wybrać inne i niepowtarzające się danie gotowe. W Polsce obserwujemy wiele nowości, ale jeszcze dużo przed nami, aby mówić o dojrzałym rynku dań gotowych” – mówi Magdalena Panasiuk-Krasińska wiceprezes ds. handlu.

Firma jest aktywnym podmiotem w integracji polskiego rynku rolno-spożywczego. Dzięki parterom z Tajlandii – Grupie CP Foods, SuperDrob ma dostęp do globalnych rozwiązań na rynku spożywczym.

„To coraz mocniejsza branża w Polsce, skutecznie walcząca o zagraniczne rynki zbytu. Dzięki niej pozyskujemy dewizy które można później inwestować np. w rozwój polskiego rolnictwa” – mówi Jacek Gadzinowski.

SuperDrob prowadzi działania PR-owe ukierunkowane na budowanie silnej marki spożywczej, eksport i wsparcie lokalnych społeczności (CSR). Szczególnie w miejscowościach w których są zakłady – w Karczewie, Lublinie, Łodzi, Łukowie i Stoczku. Działania społeczne opisane w jednym z pierwszych raportów CSR branży drobiarskiej (www.raport-csr.pl) są znaczącym czynnikiem misji rodziny Lipków. W 2018 roku powstała także Fundacja SuperDrob USKRZYDLAMY.

W ramach działań marketingowych i NPD (działu rozwoju produktów) firma wprowadziła już wiele zmian na poziomie strategii marki, w tym pozycjonowania, budowania oferty produktowej i identyfikacji wizualnej. Obecnie intensyfikuje procesy sprzedażowe na rynku krajowym poprzez budowanie dystrybucji. W najbliższym czasie planuje komunikację mającą na celu budowanie świadomości marki SuperDrob na polskim rynku.

Firma SuperDrob jest solidnym i sprawdzonym partnerem biznesowym. Została doceniona i wyróżniona m.in. przez sieć LIDL Polska, która daje możliwość udziału SuperDrob w swoich kampaniach reklamowych. Ostatnią jest ogólnopolska kampania wspierająca kategorię mięsną „Prosto od sprawdzonych dostawców”.

LINK DO FILMU:

https://www.youtube.com/user/JacekGadzinowski/videos

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...