Paulina Plenkiewicz Dyrektorem Strategii i Rozwoju Sprzedaży w Grupie na:Temat

Informacja Prasowa - 30.05.2017
240

Paulina Plenkiewicz Dyrektorem Strategii i Rozwoju Sprzedaży w Grupie na:Temat

Paulina Plenkiewicz objęła właśnie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Strategii i Rozwoju Sprzedaży  w Grupie na:Temat. Od ponad czterech lat związana z na:Temat, ostatnio na pozycji Zastępcy Dyrektora Biura Reklamy, wcześniej pracowała między innymi dla domu mediowego Starcom oraz wydawnictwa Marquard Media.

„Paula od lat jest jednym z najsilniejszych ogniw naszej organizacji. Wielokrotnie swoimi kompetencjami i doświadczeniem przyczyniła się do wzrostu Grupy na:Temat. Wraz z udziałowcami chcemy jeszcze intensywniej inwestować w nasz Zespół i powierzenie nowego tak istotnego obszaru w ręce Pauli jest tego kolejnym dowodem.” – mówi Monika Bogusz-Jędrzejczyk, Prezes Zarządu spółek Grupy na:Temat.

„Postawiliśmy sobie jasno określone cele: wdrożenie nowej strategii sprzedaży, wzmocnienie pozycji  lidera reklamy natywnej z własną agencją 360. Inwestujemy w analitykę, narzędzia i nowe technologie.  Sotrender potwierdza – jesteśmy jedną z najbardziej angażujących marek na  polskim Facebooku. Stawiamy na jakość i content. To  najlepszy czas dla nowych, niezależnych mediów, które nie tylko nadążają za światowymi trendami, ale ośmielają się je wyprzedzać” – mówi Paulina Plenkiewicz.

Grupa na:Temat od ponad pięciu lat jest wydawcą serwisów internetowych na:Temat, w tym magazynu BLISS, mama:Du, Inn:Poland, Asz:Dziennik, które łącznie docierają do ponad 10 MLN użytkowników miesięcznie, przede wszystkim dobrze wykształconej, wielkomiejskiej publiczności.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...