Znamy zwycięzców 5. edycji plebiscytu „The Best of Moto” 

Informacja Prasowa - 25.11.2022
192

Podczas uroczystej gali ogłoszeni zostali zwycięzcy w 12 kategoriach specjalnych i 4 kategoriach eksperckich

Znamy zwycięzców 5. edycji plebiscytu „The Best of Moto”

„The Best of Moto” to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej branży motoryzacyjnej, który na stałe wpisał się w kalendarze wszystkich miłośników czterech kółek. Za nami 5. edycja wydarzenia organizowanego przez serwis Moto.pl. Podczas uroczystej gali ogłoszeni zostali zwycięzcy w 12 kategoriach specjalnych i 4 kategoriach eksperckich. Nagroda główna – głosami jurorów i internautów – trafiła do modelu Renault Megane E-Tech.

Plebiscyt „The Best of Moto” to wyjątkowe wydarzenie w polskiej branży motoryzacyjnej, które odbywa się nieprzerwanie od 5 lat. Nagrodę główną w konkursie przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci, którzy w tym roku oddali ponad 13 600 głosów. W czwartek, 24 listopada br. Tomasz Korniejew, dyrektor serwisu Moto.pl poprowadził uroczystą galę, podczas której wręczono aż 17 nagród. Wielkim zwycięzcą okazał się samochód Renault Megane E-Tech.

 

 To znak czasów, że w plebiscycie „The Best of Moto” drugi raz z rzędu wygrywa samochód elektryczny. Renault Megane E-Tech to kolejna generacja dobrze znanego modelu kompaktowego, popularnego wśród kierowców. Motoryzacja jednoznacznie podąża w kierunku elektromobilności, zarówno w Europie, jak i na świecie. Samochody elektryczne stają się coraz lepsze, ich zasięgi coraz większe, a czasy ładowania coraz krótsze. Grunt, żeby za ich rozwojem nadążała infrastruktura –mówi Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. 

Oprócz nagrody głównej wręczono także 12 nagród specjalnych, których laureaci zostali wyłonieni głosami internautów. W tym roku zwyciężyli:

  • Samochód miejski – Toyota Aygo X 
  • Samochód praktyczny – Citroen C5 Aircross 
  • Samochód rodzinny – Skoda Karoq 
  • Mały samochód dla aktywnych – Kia Niro 
  • Samochód uniwersalny – Dacia Jogger 
  • Samochód luksusowy – Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive 
  • Samochód sportowy – Mercedes-AMG SL 
  • Samochód legenda – Suzuki Jimny 
  • Napęd alternatywny – Audi RS Q e-tron 
  • Innowacja motoryzacyjna roku – BMW Theater Screen 
  • Influencerka motoryzacyjna roku – Anna Lucińska 
  • Gadżet motoryzacyjny roku – Mio MiVue 886 4K

 Bardzo ważną część plebiscytu stanowią także 4 kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje jury. Nagrodzeni w tych kategoriach to:

  • Społeczna odpowiedzialność biznesu – Volkswagen Poznań za projekt „Odzyskiwanie ciepła z odlewni Volkswagen Poznań”  
    Specjalne wyróżnienie – Marka BMW za zrównoważony rozwój w BMW Group 
  • Produkt finansowy roku – Lexus Kinto One i oferta na RX Final Edition 
  • Design Moto – Volkswagen ID Buzz 
  • Działanie reklamowe na polskim rynku – marka Porsche za akcję „Porsche Scopes by Porsche”

Podczas tegorocznej gali miało miejsce jeszcze jedno ważne wydarzenie – publikacja raportu UN Global Compact Network Poland, którego partnerem jest Moto.pl. Powstał on we współpracy z ekspertami oraz firmami partnerskimi i przedstawia drogę do niskoemisyjnego transportu w oparciu o trzy filary: zmniejszenie popytu na transport, dążenie do dekarbonizacji sektora poprzez systemową zmianę środków transportu na mniej emisyjne oraz transformację energetyczną w transporcie drogowym, morskim, kolejowym i lotniczym. Raport można znaleźć na stronie https://ungc.org.pl/zrownowazony-transport-droga-do-neutralnosci-klimatycznej

Relację z gali „The Best of Moto” można obejrzeć na Moto.pl.

Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” jest Moto.pl – jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie należący do portalu Gazeta.pl. Serwis łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Można w nim znaleźć autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie, a także virtual showroom umożliwiający prezentację samochodów online.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...