Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS STARS 2019

Informacja Prasowa - 24.09.2019
174

Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS STARS 2019

Za nami 11. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Tegoroczna odsłona przekroczyła rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 49!

Pierwszego dnia targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa obradowało Jury w składzie: Ewa Olszewska/ DANONE, Ireneusz Laskowski/ Altavia Polska, Dariusz Nabywaniec/ Goldenberry Group, Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Paweł Frej/ Opus B Brand Design, Wojciech Dendys/ MASPEX, Maciej Świątek/ Mindshare World. Każdy otrzymał formularz do głosowania i dokonał oceny. Jury miało twardy orzech do zgryzienia, ponieważ wszystkie realizacje były na bardzo wysokim poziomie.

POS-y zostały zgłoszone w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka. Zgłoszenie, które orzymało najwięcej punktów od Jurorów zdobyło nagrodę GRAND PRIX.

Poniżej przedstawiamy wszystkie nagrodzone POS-Y:

https://pub.oohmagazine.pl/POS/POS_2019_wyniki.pdf

Wszystkie POS-y, wraz z informacją kto je zgłosił, można zobaczyć TUTAJ.

Targi FestiwalMarketingu.pl odbyły się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...