Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Informacja Prasowa - 06.08.2019
65

Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

„Złote Spinacze to prawdziwe święto branży public relations. Z ogromną przyjemnością poprowadzę obrady jury. Chciałabym, aby przez wybór najlepszych projektów, tegoroczna edycja konkursu pokazała jak dużą wartość eksperci od PR wnoszą do rozwoju swoich organizacji”. – podkreśla Przewodnicząca Jury, Magdalena Brzezińska Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.

W skład tegorocznego Jury konkursu wchodzi 79 osób – są to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniać będą projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii, przydzielone kategorie do grup jurorskich mogą ulec zmianie.

Projekty będą oceniane przez Jury zgodnie z pięcioma kryteriami: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja i efektywność. Nominowanych poznamy 9 października br., a zwycięzców podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 6 grudnia br. w Hotelu Hilton.

Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna w Grayling Poland. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura. W skład grupy weszli:

  • Bogdan Biniszewski/ Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
  • Jerzy Ciszewski/ Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
  • Luiza Jurgiel-Żyła / Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
  • Anna Krajewska/ Członek Zarządu / NBS Communications
  • Iwona Kubicz/ Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Krzysztof Litwinek/ Managing Director / Publicis Consultants
  • Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
  • Arkadiusz Mierzwa/ Corporate Communications Senior Manager/ Jeronimo Martins Polska
  • Eliza Misiecka/ Dyrektor / Genesis PR
  • Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit System
  • Monika Nowakowska/ Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Jarosław Nyk/ Prezes / Vision Group
  • Anna Papka / Doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę, Rzecznik Prasowy / Shell Polska
  • Tomasz Podolak/ Założyciel Grupy Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala/ Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden
  • Magdalena Selwant-Różycka / Corporate Communication Senior Manager / Deloitte
  • Justyna Szafraniec/ Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
  • Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet Partners
  • Radosław Żuk/ Prezes Zarządu / Fundacja Banku Ochrony Środowiska

 

Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Zbigniew Gajewski,  Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, PR miejsca, miasta lub regionu, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny, Turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:

  • Maria Buszman/ Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Magdalena Dziak-Woyda/ Associate Director / FleishmanHillard
  • Anna Hahn-Leśniewska /Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
  • Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Europe Partner Markets and Poland Public Policy / Diageo
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska/ Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna / Mondelez International
  • Anna Knowska/ Dyrektor Zarządzający / Komunikacja Plus
  • Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
  • Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
  • Przemysław Mitraszewski/ Managing Partner / Lighthouse
  • Michał Olbrychowski/ Head of Cohn&Wolfe
  • Dawid Piekarz / Niezależny doradca
  • Małgorzata Przybylska/ Dyrektor Marketingu / TRACK TEC
  • Sebastian Stępak/ General Manager / MSL
  • Piotr Talarek/ Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
  • Mariusz Wawer/ Head of Governmental Relations 3M Poland & East Europe Region / 3M Poland
  • Alicja Wysocka-Świtała/ Partner Zarządzający / Clue PR

 

Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bacińska/ CEO / Walk PR
  • Katarzyna Broniarek/ Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
  • Magdalena Brzezińska/ Senior Corporate Affairs Manager / Grupa Żywiec
  • Sebastian Bykowski/ Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Anna Cywińska/ Prezes Fundacji Nutricia / Nutricia Polska
  • Jakub Dmitrowski/ Partner Zarządzający, Smart Media / Właściciel, Agencja RingPR
  • Ilona Gajewska/ PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Justyna Gościńska-Bociong/ Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Monika Jasłowska/ Brands Management Director / Polpharma Group
  • Małgorzata Kołodrub/ Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
  • Elżbieta Kulawik / Integrated Communications Manager / LOTTE Wedel
  • Barbara Labudda – Krysztofczyk / Współwłaściciel / Synertime
  • Adam Łaszyn/ Prezes / Alert Media Communications
  • Agnieszka Madej/ Consultant / McCANN Worldgroup
  • Michał Nowosielski/ Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Grzegorz Szczepański/ CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
  • Cezary Szymanek/ Redaktor Naczelny / rzeczpospolita.pl
  • Sebastian Tołwiński/ Institutional Affairs & Communications Manager, Poland & the Baltics / Ferrero
  • Jan Zając/ Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
  • Agata Zeman/ Operations Director / 24/7 Communication
  • Katarzyna Życińska-Jarosz/ Prezes Zarządu / 38 Content Communication

 

Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej została Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniała projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, Research&Insight, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bajur/ Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
  • Dorota Ciszek/ Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Agnieszka Durlik/ Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG / Krajowa Izba Gospodarcza
  • Blanka Fijołek/ CEE PR & Community Manager / Amazon Polska
  • Alicja Górka-Pruszczak/ Executive Director / Havas PR Warsaw
  • Ewa Hope/ Dr, Wykładowca, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Adam Jarosz/ Managing Partner, General Manager  / BE Communications
  • Marek Kosycarz/ Wykładowca / Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  • Julia Kozak/ CEO / The Globecode
  • Paweł Łukasiak/ Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
  • Anna Nawrocka-Tełewiak/ Założyciel / Fundacja YOUNGS ARTS
  • MirellaPanek-Owsiańska/ Współzałożycielka / Fundacja Kosmos dla Dziewczynek
  • Magda Piekarczyk/ Kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
  • Mariusz Pleban/ Prezes Zarządu / OneMulti
  • Łukasz Przybysz/ Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Paweł Sanowski/ Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów

 

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 2 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 5 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie. Szczegóły na www.zlotespinacze.pl

 

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production.

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...