Nominowani w konkursie Złote Spinacze 2020!

Informacja Prasowa - 08.10.2020
127

Nominowani w konkursie Złote Spinacze 2020!

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020!

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia.

Ponadto już po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Złote Spinacze od wielu lat promują najlepsze praktyki branży komunikacji i public relations w Polsce i chociaż ten rok jest wyjątkowy ze względu na pandemię, to zainteresowanie konkursem nie tylko nie zmalało, ale wręcz wzrosło. W tym roku padł kolejny rekord – wpłynęły aż 394 zgłoszenia, które zostały skrupulatnie ocenione przez Członków Jury, a następnie zweryfikowane przez zespół ekspertów Deloitte – mówi Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider usług Risk Advisory w Deloitte. – Statystyki zgłoszeń potwierdzają, że w okresie turbulencji i niepewności, szczególnego znaczenia nabiera budowanie dialogu z interesariuszami oraz wzmacnianie wizerunku i zaufania do marek – dodaje.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów:

Kategorie główne:

  1. PR korporacyjny
    • Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
    • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media
  2. PR produktu
    • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
    • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
    • Death Stranding / MSL, PlayStation Polska
  3. Issue management i komunikacja kryzysowa
    • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
    • Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance
  4. Advocacy i Public Affairs
    • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
    • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
    • Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  5. Kampania społeczna
    • #WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE
    • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
    • ANTYSMOG SONG / OLX, F25. PRODUCTION, HOUSE23 HEROES
  6. PR pro bono
    • Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
    • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
    • Zostań z muzyką / Projekt PR
  7. Covid-19 PR response
    • Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska
    • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
    • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
    • Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
  8. Komunikacja wewnętrzna
    • Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland
    • NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden
    • Kultura doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald’s Polska
  9. Event komercyjny
    • POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska
  10. Event społeczny
    • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
    • OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX
    • „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
  11. Launch produktu, usługi lub firmy
    • Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR
    • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
    • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
  12. Sustainability & CSR Communications
    • FASOFF / MOSQI.TO
    • Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald’s Polska
  13. PR miejsca, miasta lub regionu
    • Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
    • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
    • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
    • Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator
  14. Social media
    • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
    • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
    • Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska
  15. Business-to-Business PR
    • Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia
    • TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor
  16. PR finansowy i relacje inwestorskie
    • Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting
    • Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi
    • Media relations
      • Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
      • Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
      • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
  1. Employer Branding
    • Dobra robota! w Electrolux strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
    • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska
    • Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC
  2. Content marketing – branded content
    • ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
    • Kryptonim S.E.S.J.A / Monday – agencja komunikacji
    • CUD NAD WISŁĄ / PR 510, MyPlace
  3. Custom Publishing
    • NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden
    • Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl
    • Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja
    • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
    • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
    • M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
  2. Finanse
    • #zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski
    • „Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
    • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
  3. Uroda, higiena i wellness
    • #ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum
  4. Moda i styl życia
    • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
  5. Kultura i media
    • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
    • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
    • Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9
  6. Medycyna i zdrowie
    • Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD
    • #PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia
    • #Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej
  7. Sport, turystyka i rekreacja
    • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
  8. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
    • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
    • Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain
    • Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli / Publicon
    • Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska
  9. Przemysł i infrastruktura
    • NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup
    • Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
    • Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel
  10. Motoryzacja i transport
    • Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry
  11. NGO i sektor publiczny
    • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
    • Adwokat w każdym przypadku / Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders
    • Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

  1. Kreatywność
    • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
    • Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji Najsłodsi / Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”
  2. Efektywność
    • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
    • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
    • Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! / Testa Communication
  3. Research&Insight
    • Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku / Clue PR
    • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
    • REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych / MJCC, Coca-Cola HBC Polska
    • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa:

  1. Kampania PR XX-lecia
    • Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej
    • A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
    • Największy od 30 lat debiut banku w Europie / United PR

Comments

comments

127
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...