Znamy już prelegentów oraz program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations!

Informacja Prasowa - 21.06.2021
131

Znamy już prelegentów oraz program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations!

Znamy już prelegentów oraz program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations!

Kongres PR to dla jego uczestników nie tylko możliwość rozwoju, wysłuchania ciekawych prelekcji czy poszerzenia wiedzy. To także okazja do nawiązania kontaktów z osobami z różnych branż oraz wymiany cennych doświadczeń zawodowych. Zapisy na tegoroczną edycję wydarzenia wciąż trwają. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kongrespr.pl

XXI Kongres Public Relations odbędzie się w dniach 16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol. To największe wydarzenie branży, które co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Ostatni rok spowodował dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi związane z zabezpieczeniem wizerunku, a w tym z ochroną przed hejtem. Wymusił dokładniejszą analizę otoczenia. Spotkania takie jak Kongres są płaszczyzną wymiany myśli i dyskusji o trendach, narzędziach i kierunkach zmian. Po raz kolejny w Rzeszowie będziemy mogli podzielić się doświadczeniami, dlatego tym bardziej zapraszammówi Dariusz Tworzydło, Prezes firmy Exacto i pomysłodawca oraz organizator Kongresu.

Tematy przewodnie tegorocznej edycji Kongresu to digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Te zagadnienia zostały wskazane w badaniach przez samych zainteresowanych, jako najbardziej aktualne i pożądane. Rozwój technologii i zmiany w obszarze komunikacji, wymogły na ekspertach ciągłą aktualizację posiadanej wiedzy. Specjaliści i eksperci podzielą się z uczestnikami Kongresu przydatnymi informacjami i radami. Wśród prelegentów znalazł się m. in. Przemysław Przybylski, Rzecznik Prasowy Credit Agricole, który opowie o funkcjonalności Google My Business jako nowoczesnym narzędziu komunikacji w ramach digital PR. Marcin Domagała, Video Marketing Manager OTOMOTO TV i Bartosz Staniszewski, prezes Branfeed wystąpią z prelekcją „Jak pandemia wymusiła kreatywność, czyli przekuwanie kryzysu w sukces. Krótka historia pewnego formatu na kanale YouTube marki OTOMOTO”.

Pandemia COVID-19 spowodowała intensyfikację aktywności w sieci, zarówno w kontekście firm, jak i ich klientów. Otworzyło to nowe możliwości jeśli chodzi o strategie marketingowe czy budowanie wizerunku, ale może też prowadzić do kryzysu i utraty zaufania klientów. W takiej sytuacji kluczowe jest wdrożenie odpowiednich procedur. Adekwatna reakcja może zakończyć kryzys lub przynajmniej zminimalizować jego skutki. Umacnia ona zaufanie i lojalność klientów względem marki oraz sprzyja budowaniu długoterminowej relacji. Paneliści zmierzą się z tym tematem m.in. w prelekcji „Zarządzanie wizerunkiem w trakcie zmian zachodzących w organizacji”, z którą wystąpi Dominik Modrzejewski, PR Director w GOG.com czy podczas debaty „Hejt – zjawisko powszechne. O niełatwej sztuce (nie)reagowania”. Pandemia COVID-19 spotęgowała i przyspieszyła zmiany w obszarze komunikacji. W marcu 2020 r. firmy, organizacje, a także specjaliści branży PR musieli wykazać się intuicją i dużą elastycznością. To pokazało jak ważne jest przygotowanie i dostosowanie się do zachodzących przemian w kontekście utrzymania wizerunku i jego modelowania – podsumował Dariusz Tworzydło.

Wśród tegorocznych ekspertów znaleźli się także Anna Jadwiga Orzech, Rzeczniczka Prasowa Fundacji WOŚP oraz Dariusz Rosiak, Dziennikarz Roku 2020 w konkursie Grand Press. Program oraz sylwetki wszystkich prelegentów są już dostępne na oficjalnej stronie Kongresu www.kongrespr.pl

W tym roku organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Goście mogą wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji online. Zapraszamy do zapisów na stronie https://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...