Znamy jury drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR

Informacja Prasowa - 17.05.2023
11

W tym roku przewodniczącym jury został Przemysław Mitraszewski

W drugiej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations – The Next Gen of PR – prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego, prezesa Lighthouse oraz prezesa zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez OnePlus, markę technologii mobilnych.

Konkurs The Next Gen of PR jest świetną przestrzenią do realizacji idei marki OnePlus. Jej motto „Never Settle” powstało 10 lat temu, by stale rzucać sobie wyzwania i nie zatrzymywać się w dążeniu do ulepszania oferowanych rozwiązań. Cieszymy się, że jako marka możemy być partnerem głównym tak ciekawej inicjatywy. Nie mamy wątpliwości, że uczestnicy zaprezentują mnóstwo oryginalnych i kreatywnych pomysłów – podkreśla Małgorzata Podstawka, Brand & PR Communication ​Manager OnePlus Polska.

W tym roku przewodniczącym jury został Przemysław Mitraszewski – ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Lighthouse. Pełni również funkcję pełnomocnika Zarządu LPP oraz prezesa Związku Firm PR. Jego kluczową kompetencją jest zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Zrealizował z powodzeniem blisko 500 projektów związanych z issue&crisis management. Od 10 lat zasiada w jury w konkursie Złote Spinacze.

Pod jego przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:

  • Beata Cioczek, ​​Account Director​ w Clue PR, swoje kilkunastoletnie doświadczenie z polskimi i międzynarodowymi firmami, w tym spółkami giełdowymi, wykorzystuje w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, jak i w działaniach Employer Brandingowych. Nadzorowała kampanie PR nominowane i nagradzane w m.in. IPRA Awards, European Excellence Awards czy SABRE Awards.
  • Michał Fura, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Play, wcześniej kierował komunikacją korporacyjną i Public Policy oraz komunikacją wewnętrzną UPC w Polsce i regionie CEE, pełniąc również rolę rzecznika prasowego spółki. Członek zarządu Fundacji Digital Poland odpowiedzialny za komunikację i marketing. Wcześniej dziennikarz, m.in. Dziennika Gazety Prawnej. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego.
  • Piotr Jamrogiewicz, ​​ Account Director​ w dfusion communication​, gdzie odpowiada za działania komunikacyjne dla m.in.: Microsoft, Schneider Electric, PZU, esri, VW FS, Anwim, Adyen, DXC czy Cisco. Specjalizuje się w komunikacji usług i produktów biznesowych z naciskiem na budowanie długofalowych narracji dotyczących m.in. transformacji cyfrowej i energetycznej, a także zrównoważonego rozwoju.
  • Małgorzata Karwicka, Account Director​ w ​​Planet Partners, gdzie zarządza pracą zespołów oraz customer service. Drogę zawodową zaczęła w radiu i telewizji, a od 10 lat tworzy i wdraża projekty komunikacyjne (o zasięgu międzynarodowym) w obszarach B2B oraz B2C. Wprowadzała na rynek polski międzynarodowe korporacje, a jej doświadczenie branżowe sięga nawet do sektora kosmicznego.
  • Marcin Kuchno, ​​Consulting Director​ w agencji Komunikacja Plus, specjalizuje się w komunikacji produktowej ze szczególnym zamiłowaniem do obszaru nowych technologii użytkowych. W komunikacji łączy Brand PR z działaniami z pola influencer i content marketingu. W swojej karierze doradzał takim markom jak Amazon, Microsoft, FOX, OPPO, Pyszne.pl, Canon.
  • Małgorzata Podstawka, ​​Brand & PR Communication ​Manager w OnePlus Polska, gdzie odpowiada za komunikację marki. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach public relations i social media w zespołach odpowiedzialnych za działania marketingowe i PR marek technologicznych oraz w mediach z obszaru zdrowia, w tytułach biznesowych i sportowych.
  • Monika Wszeborowska, PR Manager i Rzecznik Prasowy LPP SA, odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i budowanie wizerunku ekspertów grupy kapitałowej oraz doradztwo w zakresie wystąpień publicznych. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja kryzysowa, mitygowanie ryzyk wizerunkowych i zarządzanie reputacją grupy. Przez wiele lat związana z obszarem marketingu i PR w branży Transport Spedycja Logistyka (TSL). W latach 2015 – 2017 dyrektorka marketingu największego polskiego portu morskiego oraz jego rzeczniczka prasowa.

Kampanie public relations stworzone przez uczestników, w odpowiedzi na zadany brief konkursowy, oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt. Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat. Udział w konkursie można zgłaszać do 19 maja br. poprzez formularz na stronie: https://genofpr.conrego.com/.

Nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.

Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu br.

Więcej informacji na stronie: https://zfpr.pl/genofpr/.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...