Znamy finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze

Informacja Prasowa - 03.10.2016
271

Lista projektów nominowanych do konkursu Złote Spinacze

Dnia 3 października w siedzibie ZFPR została ogłoszona lista wszystkich nominowanych projektów do II etapu Konkursu Złote Spinacze 2016. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia br. podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

  1. PR korporacyjny

  • Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications

  • Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

  • Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

  1. PR produktu

  • Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP

  • Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

  • Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion

  1. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

  • Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

  • Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations

  • Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

  1. Kampania społeczna

  • Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy

  • HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

  • Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja

  1. Komunikacja wewnętrzna

  • Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk

  • 10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR

  • IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

  1. Event komercyjny

  • H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M

  • Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services

  • Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

  1. Event społeczny

  • Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa

  • 7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville

  • Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre

  1. Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw

  • Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

  1. Corporate Social Responsibility (CSR)

  • ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk

  • Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTING, Grupa LOTOS

  • 8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

  1. Social media

  • Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP

  • Reebok “poluje” na mikroinfluencerów”Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

  • #12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

  1. Business-to-Business PR

  • Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK

  • Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland

  • The Venture” – MSLGROUP

  1. PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants

  • Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

  • Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” – Deutsche Bank Polska

  1. Media Relations

  • Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

  • Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry „Wiedźmin” podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” – Krakowskie Biuro Festiwalowe

  • Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

  1. Employer Branding

  • Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND

  • Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC

  • Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

  1. Content Marketing

  • Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

  • Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska

  • By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications

  1. Custom Publishing

  • Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec

  • Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric

  • Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja

  • Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska

  • Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska

  • Głowa do góry!” – Publicon PR

  1. Finanse

  • Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK

  • IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

  • #12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

  1. Sektor spożywczy

  • Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board

  • Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication

  • Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

  1. Kultura i Media

  • Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

  • Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts

  • Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

  1. Medycyna i Zdrowie

  • HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR

  • Atopowi Bohaterowie” – Havas PR

  • Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

  1. Sport, turystyka, rekreacja

  • Reebok – Be More Human” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

  • Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness – inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

  • Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

  1. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

  • .KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations

  • 10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR

  1. Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland

  • Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne

  • Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

  1. NGO i Sektor publiczny

  • Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

  • Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela

  • TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising

Kategorie specjalne:

  1. Kreatywność

  • Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja

  • Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy

  • ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk

  1. Efektywność

  • Podwórko NIVEA” – MSLGROUP

  • Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska

  • Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...