Lista projektów nominowanych do konkursu Złote Spinacze
Dnia 3 października w siedzibie ZFPR została ogłoszona lista wszystkich nominowanych projektów do II etapu Konkursu Złote Spinacze 2016. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia br. podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.
W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.
Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:
Kategorie główne:
-
PR korporacyjny
-
„Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
-
„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
-
„Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum
-
PR produktu
-
„Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
-
„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
-
„Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion
-
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
-
„Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
-
„Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations
-
„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
-
Kampania społeczna
-
„Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
-
„HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
-
„Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
-
Komunikacja wewnętrzna
-
„Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk
-
„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
-
„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
-
Event komercyjny
-
„H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M
-
„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
-
„Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
-
Event społeczny
-
„Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa
-
„7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville
-
„Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre
-
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
-
„Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
-
„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
-
Corporate Social Responsibility (CSR)
-
„ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
-
“Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
-
„8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
-
Social media
-
„Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
-
„Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
-
„#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK
-
Business-to-Business PR
-
„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
-
„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
-
„The Venture” – MSLGROUP
-
PR finansowy i relacje inwestorskie
-
„Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants
-
„Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
-
„Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” – Deutsche Bank Polska
-
Media Relations
-
„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
-
„Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry „Wiedźmin” podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” – Krakowskie Biuro Festiwalowe
-
„Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
-
Employer Branding
-
„Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
-
„Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC
-
„Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma
-
Content Marketing
-
„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
-
„Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
-
„By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications
-
Custom Publishing
-
„Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec
-
„Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
-
„Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR
Kategorie sektorowe:
-
Technologia, IT, telekomunikacja
-
„Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
-
„Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
-
„Głowa do góry!” – Publicon PR
-
Finanse
-
„Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
-
„IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
-
“#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK
-
Sektor spożywczy
-
„Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board
-
„Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication
-
„Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland
-
Kultura i Media
-
„Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
-
„Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts
-
“Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
-
Medycyna i Zdrowie
-
„HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
-
„Atopowi Bohaterowie” – Havas PR
-
„Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile
-
Sport, turystyka, rekreacja
-
„Reebok – Be More Human” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
-
“Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness – inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
-
„Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
-
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
-
„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
-
“.KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations
-
„10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
-
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
-
„Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
-
„Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
-
„Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
-
NGO i Sektor publiczny
-
„Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
-
„Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela
-
“TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising
Kategorie specjalne:
-
Kreatywność
-
„Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
-
„Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
-
“ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
-
Efektywność
-
„Podwórko NIVEA” – MSLGROUP
-
„Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
-
„Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board
Comments
