Zmiany w zespole Client Engagement w VML

Informacja Prasowa - 17.07.2024
118

Urszula Zielińska, poprzednio Group Account Manager, awansowała na stanowisko Account Supervisor. Ponadto do zespołu agencji VML w ostatnim czasie doł

Urszula Zielińska z VML jest związana od dziesięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 17 lat. Zaczynała w grupie STROER, po studiach podyplomowych postawiła na digital – i ta przygoda trwa do dziś. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet. Jako Account Supervisor jest odpowiedzialna za obsługę kilku klientów agencji, m.in. Ferrero i BAT. Lubi śmiać się, gotować, jeść i jeździć na rowerze. Smakoszka piwa, zawsze chciała być pogodynką.

 

Bartosz Teresiak od ponad dekady prowadzi projekty 360, stawiając na digital i niestandardowe aktywacje konsumenckie. Doświadczenie zdobywał w agencjach Kalicińscy.com, WeLikeCaps, K2 (później K2 Create), a ostatnie dwa lata spędził po stronie Klienta jako Customer Activation & Marketing Project Manager w H&M realizując niestandardowe aktywacje na rynkach EEU. W VML odpowiada za obsługę klienta IKEA.
1080_1080.png
W styczniu 2024, w związku ze strategią rozwoju biznesu brand experience, agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów, łącząc kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w ramach poszczególnych Tribes. Urszula Zielińska i Bartosz Teresiak raportują do Natalii Krzyśków, Managing Partner, zarządzającej jednym z tych zespołów.

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...