Zmiany w Totolotku, czyli nowa strona internetowa oraz nowe punkty stacjonarne

Informacja Prasowa - 23.07.2019
297

Zmiany w Totolotku, czyli nowa strona internetowa oraz nowe punkty stacjonarne

Zakłady bukmacherskie Totolotek udostępniły klientom nową wersję witryny internetowej oraz pierwszy, całkowicie odmieniony punkt stacjonarny. To kolejne efekty inwestycji Grupy Gauselmann w najstarszą, polską markę bukmacherską.

Totolotek w myśl swojego hasła “Twój Bukmacher” jako pierwszy na polskim rynku chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Zaprezentowana strona internetowa pozostaje pod niezmienionym adresem www.totolotek.pli oferuje zupełnie nową jakość rozrywki dzięki bogatej ofercie 40 000 zdarzeń live miesięcznie, unikalnej na polskim rynku nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń. Odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to od teraz pierwsza, w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.

Pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej został już otwarty w Warszawie, przy ul. Lanciego.  Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Wszystko to w nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r.  W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.

Zmiany w Totolotku których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju – powiedział Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...