Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost: Katarzyna Seredyńska Dworzyńska dyrektorem zarządzającym, Maciej Szymczuk – dyrektorem kreatywny.

Informacja Prasowa - 16.04.2019
286

Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost: Katarzyna Seredyńska Dworzyńska dyrektorem zarządzającym, Maciej Szymczuk - dyrektorem kreatywny.

Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost: Katarzyna Seredyńska Dworzyńska dyrektorem zarządzającym, Maciej Szymczuk – dyrektorem kreatywny.

 Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego  studia postprodukcyjnego DELAPOST. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda. Nowym dyrektorem kreatywnym został Maciej Szymczuk.

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży postprodukcyjnej. Wcześniej pełniła obowiązki między innymi szefowej postprodukcji w studiu CutCut oraz kierowniczki postprodukcji w Orce. Pracowała dla takich marek jak: T-Mobile, Play, Orange, Algida, Benckiser, Citroen, PKO BP, PLL LOT, Samsung, McDonald’s czy L’Oreal.

Na naszych oczach produkcja filmów przechodzi rewolucję. Postprodukcja jest dziś ważna jak nigdy dotąd. Sukces studia zależy od właściwego ukierunkowania i wykorzystania talentu pracowników i stworzenia im warunków do rozwoju i współpracy. Chciałbym, aby Delapost było miejscem do którego przychodzi się po świetne pomysły i jeszcze lepsze realizacje – mówi Seredyńska.

Do obowiązków Katarzyny Seredyńskiej należeć będą nadzór nad bieżącymi działaniami studia,  wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie relacji z klientami.

Maciej Szymczuk, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego Delapost, jest związany z firmą od samego początku. Posiada dwunastoletnie doświadczenie na stanowiskach Supervisor SFX, Lead Online, Lead Compositing Artist. Do nowych zadań Szymczuka będzie należał przede wszystkim nadzór artystyczny nad projektami i wspieranie klientów studia w procesie kreatywnym zarówno przy tworzeniu konceptów, jak i w późniejszym etapie produkcyjnym.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...