Zmiany w strukturze marketingu i reklamy sieci kin Helios

Jerzy Ciszewski - 18.01.2019
26

Zmiany w strukturze marketingu i reklamy sieci kin Helios

Zmiany w strukturze marketingu i reklamy sieci kin Helios

Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios. 

Dział marketingu sieci kin Helios odpowiada za innowacyjne rozwiązania z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych oraz programów lojalnościowych. Jego dyrektorem została Agata Szczasny, menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej (B2B/B2C) i 10-letnim w zarządzaniu. Pracowała na sukces marek w różnych branżach, m.in. telekomunikacyjnej, IT, e-commerce, deweloperskiej oraz HoReCa.

Stanowisko dyrektora działu promocji i PR objęła Maja Nowak, dotychczas zastępczyni dyrektora marketingu i reklamy Heliosa. Na nowym stanowisku odpowiada w szczególności za wizerunek marki, akcje sieciowe, relacje z mediami oraz koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios.

Dyrektorem działu projektów specjalnych jest Robert Kaczor, wcześniej pełniący funkcję zastępcy dyrektora marketingu i reklamy sieci. Na nowym stanowisku nadzoruje działania związane z projektami specjalnymi Heliosa oraz koordynuje programy edukacyjne skierowane do uczniów i nauczycieli realizowane pod egidą projektu „Helios dla Szkoły”.

Dodatkowo w firmie powstał dział sprzedaży korporacyjnej, którego dyrektorem został Marcin Jamróz, dotychczasowy dyrektor marketingu i reklamy Heliosa. Głównym zadaniem nowego działu jest koordynacja współpracy z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci, pozyskiwanie i monetyzowanie partnerstw strategicznych dla  spółki oraz zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej w ramach działalności B2B.

Helios to największa w Polsce sieć kin wielosalowych – dysponuje 46 obiektami, w których znajduje się 261 ekranów i ponad 51 tys. miejsc. Wszystkie kina Helios są całkowicie wyposażone w cyfrową technologię projekcyjną. Kina Helios są obecne w 39 miastach – zarówno średniej wielkości, jak i w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Pierwsze kino sieci w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale 2019 roku w centrum handlowym Blue City.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...