Zmiany w strukturach agencji kreatywnej GetHeroed

Informacja Prasowa - 07.03.2019
69

Zmiany w strukturach agencji kreatywnej GetHeroed

Zmiany w strukturach agencji kreatywnej GetHeroed

Anna Szczepańska, od 2019 roku dołączyła do agencji na stanowisku New Business Manager. Z branżą marketingową związana jest już od ponad 8 lat. Posiada prawie 5 letnie doświadczenie we współpracą z kluczowymi klientami oraz zarządzanie projektami w firmach z sektora email marketingu.
Na nowym stanowisku Szczepańska będzie odpowiadała za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi klientami agencji, a także koordynowanie pracy osób odpowiedzialnych za współpracę z talent managerami oraz youtuberami. Jednocześnie w ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie i raportowanie wyników kampanii marketingowych.

Nowe działy

W związku z przeprowadzonymi zmianami w strukturze zespołu agencji GetHero powstały trzy nowe działy: gaming, lifestyle/beauty oraz FMCG.

Gaming

Na Senior Project Manager Team Leader w zespole gaming został awansowany Karol Sado. Do tej pory obejmował stanowisko Talent Specialist i był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów dla agencji. Karol posiada dwuletnie doświadczenie w marketingu i prawie czteroletnie w kontaktach z klientami.

Lifestyle/beauty

W dziale lifestyle/beauty Martyna Groll awansowała ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Project Manager Team Leader. Martyna posiada ponad 7 letnie doświadczenie w marketingu, a od ponad trzech lat zajmuje się social mediami.

FMCG

Team Leaderem działu FMCG została, awansowana na stanowisko Senior Project Manager, Agata Szarniewska. Uprzednio obejmowała funkcję Account Manager. Agata posiada prawie czteroletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, dodatkowo jest nauczycielem akademickim i specjalizuje się w strategiach marketingowych i kampaniach reklamowych.
Team leaderzy nowo wydzielonych zespołów odpowiadać będą koordynowanie działań zespołu, zarządzanie prowadzonymi projektami i tworzenie kampanii w zakresie influencer marketingu, tworzenie harmonogramu działań oraz kontrolowanie budżetu, a także przygotowywanie ofert, wycen i raportów.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi w Polsce, w tym z największymi gwiazdami – RezigiuszemMulti czy Frizem. Jako agencja influencer marketingu zrealizowała do tej pory ponad 1000 kampanii za pośrednictwem YouTube’a i TikTok (dawniej Musical.ly), docierając do milionów osób. Agencja zajmuje się także tworzeniem treści video na potrzeby kampanii oraz organizowaniem wydarzeń, m.in największego w Polsce spotkania Youtuberów z ich fanami MeetUp®️.

Comments

comments

69
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...