Pawlikowski będzie sterować Saatchi & Saatchi IS

Informacja Prasowa - 31.05.2017
111

Zmiany w Saatchi & Saatchi IS

Chairman Publicis Communications, Tomasz Pawlikowski, przejmuje obowiązki dotychczasowego CEO Saatchi & Saatchi IS, Piotra Morkowskiego. Pawlikowski będzie kierował agencją we współpracy z Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim, obecnymi dyrektorami zarządzającymi Saatchi & Saatchi IS.

Zmiana jest konsekwencja zakończenia 4-letniego procesu earn outu, w trakcie którego struktury Saatchi & Saatchi IS przeszły przez proces pełnej integracji, stając się jednym zespołem. Zwieńczeniem tego okresu jest niekwestionowana pozycja SS IS jako lidera rynku reklamowego w Polsce, między innymi uhonorowanej tytułem Agencji Roku KTR 2017 oraz Najbardziej Innowacyjnej Agencji w Polsce Innovation 2017.

„Saatchi&Saatchi IS to agencja o silnej tożsamości, nagradzana zarówno na festiwalach kreatywnych, jak i w konkursie efektywności komunikacji. Kolejne kilkanaście miesięcy to nowe wyzwania, na pewno nie zwalniamy tempa zarówno jeśli chodzi o rozwój potencjału kreatywnego agencji, jak i wzrostu biznesu.”, mówi Patrycja Bruź-Soniewicka.

Firma zatrudnia ponad 400 pracowników w oddziałach w Poznaniu, Warszawie, Genewie, Singapurze, Dubaju i Nowym Yorku. Obsługuje Klientów w Polsce, regionalnie (Europa Centralna) oraz w Europie i na świecie: P&G, GSK, AXA, Duracell, BP, VISA, IKEA, Carrefour, MARS, Microsoft, Totalizator Sportowy, Jacobs Douve Egberts, COTY, Mattel.

„Saatchi & Saatchi IS to agencja full service z unikatowym na rynku know how obszarze e-commerce i digital, ważna składowa centrum kompetencyjnego jakim jest Publicis Communications. Wierzę, że wspólnie z całym dotychczasowym zespołem nadal będziemy rozwijać firmę, umacniając zaufanie obecnych klientów i zdobywając przyszłych. Z obecnym potencjałem zespołu chcemy jeszcze bardziej zaistnieć na arenie międzynarodowej”, mówi Tomasz Pawlikowski.

Saatchi & Saatchi IS  łączy kompetencje full service oraz digital i top new media shop, ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce. Agencja specjalizuje się̨ w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii marketingowych, gdzie priorytetem jest zwrot z inwestycji (ROI) przy wykorzystaniu innowacyjnych technologii. W globalnych strukturach Publicis Groupe agencja pełni funkcję Global eCommerce Centre of Excellence Saatchi & Saatchi Worldwide.

 

„Przez ostatni rok wspólnie z Tomaszem, Piotrem i zespołem Saatchi & Saatchi IS pracowaliśmy nad wykorzystaniem potencjału digitalowego agencji na rzecz innych spółek grupy. Dziś wchodzimy w oczywisty etap współdzielenia zasobów i integracji Publicis Communications.”, dodaje Michał Glapiński.

 

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...