string(114) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/images_FullSizeRender1-925x500.jpg');"
string(88) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/04/images_FullSizeRender1-925x500.jpg"
Zmiany w redakcjach digitalowych Burdy
Martyna Wyrzykowska (dotychczas redaktor prowadząca Glamour.pl) rozpoczyna pracę w nowej roli: w ramach działu sprzedaży będzie kreować i wdrażać innowacyjne projekty specjalne dla serwisów luksusowych (ELLE.pl, Glamour.pl, Gala.pl) z portfolio digitalowego Burdy. Jej doświadczenie redakcyjne i wiedza o użytkownikach serwisów luksusowych to ogromne wzmocnienie przy tworzeniu projektów szytych na miarę, tworzonych z myślą o potrzebach klienta i użytkownika.
Od 1 kwietnia funkcję Martyny przejmuje Ismena Dąbrowska, która jako redaktor prowadząca Glamour.pl, będzie odpowiedzialna na linię redakcyjną serwisu, social media oraz biznesowy rozwój produktu. Ismena pracowała wcześniej jako redaktor prowadząca Harpersbaazar.pl i Lamode.info.
„Glamour” to najpopularniejsza marka polskiego rynku prasowego na Instagramie. Ma 107 tys. obserwujących i zasięg zdjęć do 100 tysięcy. Facebook Glamour.pl to 176 tysięcy fanów i ponad milion tygodniowego zasięgu.
Glamour.pl to serwis od którego zaczyna swój dzień pokolenie millenialsów. Znajdują w nim wszystko, co muszą wiedzieć o popkulturze, modzie i trendach, ale brakuje im czasu na research.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
