Lighthouse odświeża logo i zmienia siedzibę
Po nawiązaniu partnerstwa z Edelmanem (w kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci na polskim rynku) – nadszedł czas na kolejne zmiany. Firma modyfikuje strukturę, odświeża logo i zmienia siedzibę. Do zespołu dołącza także Izabela Wejcht, odpowiedzialna za praktykę consumer & healthcare.
Lighthouse przebudowuje strukturę firmy, wyodrębniając sześć silnych kompetencyjnie działów odpowiedzialnych za: komunikację korporacyjną, zarządzanie kryzysem, szkolenia i coachingi (praktyki te nadzorowane są przez partnerów Lighthouse: Jarosława Bańdę, Przemysława Mitraszewskiego, Magdę Zwolińską, Piotra Mitraszewskiego), technologie (head of practice: Kuba Chajdak), digital (head of practice: Irmina Richrdson) oraz consumer & healthcare. Na czele tego ostatniego stanęła Izabela Wejcht, która dołączyła do Lighthouse 1 marca.
W ciągu blisko dwudziestoletniej kariery zawodowej, Iza pracowała m.in. jako account director we FleishmanHillard i Edelmanie, a ostatnio pełniła funkcję CSR & PR managera w Carlsberg Polska. Specjalizuje się w strategiach konsumenckich, programach edukacyjnych oraz influencer i content marketingu.
Kolejne zmiany dotyczą nazwy firmy, która została skrócona wyłącznie do „Lighhouse” oraz odświeżonego logotypu. „Skuteczny przekaz jest dzisiaj szybki, prosty i łatwy do przyswojenia. Rezygnujemy z członu „Consultants” w naszej nazwie, ale nie rezygnujemy z naszych konsultanckich kompetencji, z którymi najczęściej jesteśmy kojarzeni. Opracowaliśmy autorską metodologię projektowania strategii, która łączy nasze dotychczasowe doświadczenia z wymogami współczesnego świata. Zamierzamy z nich korzystać wzmacniając nasze kompetencje w obszarach takich jak digital czy komunikacja konsumencka” – wyjaśnia Przemysław Mitraszewski, partner zarządzający w Lighthouse.
Od marca Lighthouse ma nowe biuro, które podobnie jak poprzednie znajduje się na warszawskiej Saskiej Kępie – przy ulicy Rzymskiej 11.
Dalszy rozwój Lighthouse można sledzić na Facebooku: facebook.com/Lighthouse.Polska oraz Twitterze: @Lighthouse_PL, a także pod nowym adresem lhse.pl
Nowe logo Lighthouse: