Zmiany w dziale PR agencji Grow

Informacja Prasowa - 26.08.2022
191

Agencja Grow rozbudowuje dział PR.

Zmiany w dziale PR agencji Grow

Agencja Grow w związku z biznesową ekspansją (także poza rynek polski) oraz pozyskaniem nowych klientów zmienia i rozbudowuje dział PR.

Od sierpnia Joanna Pietrzak, Dyrektor ds. Komunikacji, która dotychczas kierowała działem PR, odpowiada za PR wewnętrzny agencji, działania new business oraz komunikacyjne projekty specjalne dla kluczowych klientów. Joanna Pietrzak z Grow związana jest już od ponad 10 lat. Początkowo koordynowała działania z obszaru event i content marketingu i kierowała portalem HRnews.pl. Stworzyła też w strukturach agencji dział PR, którym kierowała przez cztery lata. Teraz będzie skupiała się na rozwoju biznesu i projektach strategicznych.

Obowiązki Joanny Pietrzak dotyczące zarządzania zespołem PR i koordynacji działań konsultantów przejęła Paulina Piotrowska, która z początkiem sierpnia objęła nowo utworzone stanowisko Menedżera ds. Komunikacji. Dotychczas Piotrowska pełniła w agencji funkcję Starszego Specjalisty ds. Komunikacji. Na nowym stanowisku będzie kierować zespołem PR i planować oraz realizować dla klientów działania z takich obszarów jak public relations, social media czy content marketing. Z Grow związana jest blisko 4 lata. Przedtem pracowała m.in. w agencji Konkret PR, a także w branżowych mediach – PRoto.pl i publicrelations.pl.

W lipcu na stanowisko Specjalisty ds. Komunikacji awansowała również Karolina Bartosik, która w Grow pracuje od 1,5 roku. W agencji realizuje dla klientów działania z takich obszarów jak social media, event marketing i influencer marketing. Poprzednio była związana m.in. z Polska Press Grupa, Fundacją Class Ladies czy Business Link, gdzie odpowiadała za media społecznościowe i tworzenie contentu.

Od czerwca zespół PR zasiliła także Natalia Kreczmańska, która objęła stanowisko Młodszego Specjalisty ds. PR i social media. Wspiera zespół w realizacji działań komunikacyjnych dla klientów z obszaru PR i social media. Wcześniej pracowała m.in. jako asystentka ds. marketingu w firmie ES Education Bochińska i Wspólnicy oraz jako lektorka języka angielskiego.

„Rozwijamy się, zmieniamy, dostosowujemy – do wymagań rynku, nowych modeli pracy i oczywiście naszych klientów. PR w ostatnim czasie przeszedł dużą metamorfozę w kierunku digitalizacji, nowych form komunikacji czy social mediów. To czas synergii – i z marketingiem, i z employer brandingiem. Bez animozji, udowadniania swoich przewag oraz zażartej walki o budżety na komunikację. Dlatego my – jako agencja Grow – chcemy stworzyć komplementarny i uzupełniający się »serwis kompetencyjny«. Nowe oblicze naszego działu PR to tylko początek” – podsumowuje Joanna Pietrzak.

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...