Zmiany w departamencie marketingu Opoczno.

Informacja Prasowa - 17.12.2020
164

Zmiany w departamencie marketingu Opoczno.

Zmiany w departamencie marketingu Opoczno.

Agnieszka Zapolska dyrektorem marketingu produktowego i komunikacji.

Marka Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, poinformowała o zmianach w departamencie marketingu. Agnieszka Zapolska poszerzyła zakres swoich obowiązków i przejmuje odpowiedzialność za obszar pracy zespołów Marketingu Komunikacyjnego i PR dla dywizji płytek ceramicznych marek Opoczno i Cersanit.

Agnieszka Zapolska objęła funkcję Dyrektora Marketingu Produktowego i Komunikacji w obszarze płytki ceramicznej marek Opoczno i Cersanit należących do spółki Cersanit SA, z Małgorzatą Matuzewicz w roli Brand Marketing Managera marki Opoczno oraz Małgorzatą Krajewską-Szaruch jako Brand Marketing Manager marki Cersanit.

– Departament Marketingu w obszarze płytki ceramicznej dla marek Cersanit i Opoczno działa obecnie w sferze komunikacji i marketingu produktowego. Połączenie odpowiedzialności za komunikację i marketing produktowy pozwoliło na zwiększenie kompetencji zespołu i dało zdecydowanie większą elastyczność, a tym samym skuteczność w zarządzaniu zasobami – mówi Agnieszka Zapolska. – Kreatywny rozwój całego portfela produktowego marek Opoczno i Cersanit i uzyskanie komunikacyjnej synergii są w tym przypadku nieuniknione. Wzmacnianie przekazów komunikacyjnych zgodnych z przyjętymi strategiami marek już przynosi wymierne korzyści.

Agnieszka Zapolska przejęła również obszar zarządzania zespołem designu, odpowiedzialny za graficzną stronę ekspozycji i aranżacji kolekcji. W dalszym ciągu będzie odpowiedzialna za marketing produktowy dywizji płytek ceramicznych obu marek.

– Patrzenie na dwie mocne marki z jednej perspektywy i w otoczeniu silnej konkurencji daje nam możliwość wykorzystania wszystkich potencjalnych szans rynkowych, nie konkurując ze sobą wzajemnie – dodaje Agnieszka Zapolska.

Agnieszka Zapolska od 2018 roku zarządza portfelem produktowym płytek ceramicznych o obszarze gresów i płytek ściennych. Rozwinęła portfolio kolekcji marki Opoczno, wprowadzając między innymi linie płyt wielkoformatowych Grand Concept. Poszerzyła również portfel kolekcji marki Cersanit, w szczególności wprowadzając unikalne dla polskiego rynku formaty płytek łazienkowych 40:120.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...