Zmiany personalne w Grupie ZPR Media

Informacja Prasowa - 09.06.2021
198

Maciej Chaciński dyrektorem Biura Obsługi Klienta w Grupie ZPR; Radosław Krawczyk dołącza do zespołu Grupy ZPR Media

Maciej Chaciński
dyrektorem
Biura Obsługi Klienta

W maju do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Maciej Chaciński, obejmując  nowo powstałe stanowisko dyrektora Biura Obsługi Klienta. Odpowiada za rozwój oraz optymalizację kanałów sprzedaży projektów gotowych i prenumerat, jak również tworzenie Działu Obsługi Klientów.

Maciej Chaciński  zdobywał doświadczenie w zakresie obsługi klienta  i sprzedaży, zarządzając przez ostatnich 10 lat zespołami  pracującymi w terenie oraz stacjonarnie.

W różnych organizacjach kierował Biurami Sprzedaży i Obsługi Klienta, budował Call Center i zarządzał sprzedażą w salonach firmowych.

W latach 2018-2021 pełnił funkcję regionalnego kierownika sprzedaży.  Odpowiadał za realizację sprzedaży
i zarządzał ponad 100-osobowym zespołem.

Radosław Krawczyk
dołączył do zespołu Grupy ZPR Media

Z początkiem czerwca do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Radosław Krawczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko Chief Product Officer. Będzie odpowiedzialny za organizację rozwoju serwisów internetowych Grupy.

Jak mówi Michał Hejka, wiceprezes Time S.A. odpowiedzialny za nowe media, ta decyzja personalna podyktowana jest faktem, że jednym z priorytetów Grupy ZPR Media w roku 2021 jest kontynuacja transformacji cyfrowej. Dotyczyć ma ona m.in. zwiększania zasięgu serwisów internetowych Grupy i parametrów ich oglądalności, wzrostu liczby użytkowników i ich zaangażowania. Istotnym elementem tego procesu jest ścisła współpraca pomiędzy redakcjami a zespołami biznesowymi.

Radosław Krawczyk w latach 20021-2007 zarządzał redakcjami Onet.pl. Jako członek zarządu Merlin.pl SA odpowiadał za marketing i usability (2007-2010). Był założycielem platformy blogowej Salon24.pl i prezesem zarządu spółki (2010-2013). Od 2017 do 2021 prowadził projekt „Kraków w 15 minut” (kino wykorzystujące 3D Mapping).

 

Comments

comments

198
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...