Zmiany personalne w adrino

Informacja Prasowa - 25.01.2022
267

Zmiany personalne w adrino

Zmiany personalne w adrino

– adrino – firma marketingu internetowego, specjalizująca się w native, rich media i performance – poinformowała o zmianach w zespole. Ostatni kwartał 2021 roku okazał się bardzo intensywny dla agencji, nastąpiło bowiem silne wzmocnienie nowymi osobami. Do działu Direct dołączyli Magdalena Teska oraz Jacek Galewski, którzy objęli stanowiska Digital Client Partnerów. Z kolei Artur Grochowski, od dłuższego czasu związany z adrino, awansował na stanowisko Digital Client Partner Leadera. Zmiany zaszły również w dziale marketingu – Weronika Gładych została nowym Marketing Managerem.

Magdalena Teska ma ponad 15 lat doświadczenia w branży Digital, wcześniej pracowała m.in. w Grupie ZPR Media w dziale Sprzedaży Krajowej Radio oraz w Gadu-Gadu. Ma na swoim koncie między innymi projekty crossmediowe takie jak: Eska Summer City, Eska Odwołuje Zimę, Eska Zrobi Ci OFFline, Eska Music Awards oraz O Choinka Radio Vox. Współpracowała zarówno z klientami bezpośrednimi jak i z czołowymi domami mediowymi takimi jak PHD/Media Direction, Havas, Wavemaker. W dziale Direct adrino Magdalena odpowiada przede wszystkim za szeroko pojętą współpracę z kluczowymi klientami, w tym planowanie i realizację kampanii digitalowych.

na zdjęciu Magdalena Teska

Wzmocniony został również dział KAM – w październiku 2021 do zespołu dołączył Jacek Galewski, obejmując stanowisko Digital Client Partner. Z branżą mediową Jacek jest związany od 15 lat. Pierwsze doświadczenie zdobywał w Agorze w dziale sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Gazety Wyborczej. Ostatnie 6 lat pracował w Biurze Reklamy TVN, zajmując się sprzedażą specjalną (sponsoring, product placement, branded content), współpracując z domami mediowymi i klientami agencyjnymi takimi jak Mediacom, Wavemaker, Value Media, P4, Coca-Cola, Mars, USP, Perrigo, Toyota/Lexus. W adrino będzie odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z klientami końcowymi.

na zdjęciu Jacek Galewski

Zmiany zaszły także w strukturze adrino. Na stanowisko Digital Client Partner Leader awansował Artur Grochowski, który zarządza zespołem KAM, odpowiedzialnym za utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami adrino. Artur ma wieloletnie doświadczenie, jest związany z mediami i reklamą od 1995 roku. Karierę zaczął w zespole Agory jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu SPORT.pl. Po drodze kierował sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego. Od dwóch lat poza korporacją, związany z adrino jako silne wsparcie działu KAM.

na zdjęciu Artur Grochowski

Do zmian doszło również w dziale Marketingu, gdzie stanowisko Marketing Managera objęła Weronika Gładych, wcześniej pracująca na stanowisku Senior Account Managera w dziale agency. Weronika z adrino związana jest praktycznie od samego początku, czyli od 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Gadu-Gadu jako Product oraz Account Manager. Ponad dwunastoletnie doświadczenie na rynku reklamy zdobywała pracując dla największych domów mediowych oraz klientów bezpośrednich takich jak: Dentsu, Publicis, GroupM. Aktualnie będzie odpowiedzialna za kierowanie działaniami marketingowymi dla adrino.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...