Zmiany osobowe w Big Picture

Jerzy Ciszewski - 16.03.2022
74

powiększa się skład teamu PR korporacyjnego, Maria Dmitriuk awansuje w zespole lifestyle

Zmiany osobowe w Big Picture –
powiększa się skład teamu PR korporacyjnego, Maria Dmitriuk awansuje w zespole lifestyle

Ostatnie tygodnie przyniosły zmiany osobowe w zespole Big Picture. Do teamu komunikacji korporacyjnej na stanowisko PR Consultanta dołączyła Paula Kowalcze oraz Aleksandra Grądzka
w roli Junior PR Consultanta. W teamie lifestyle Maria Dmitriuk awansowała na Junior PR Consultanta.

Do zespołu komunikacji korporacyjnej, prowadzonego przez Alicję Górkę-Pruszczak dołączyły nowe osoby – Paula Kowalcze oraz Aleksandra Grądzka. Swoimi kompetencjami wzmacniają dział w obsłudze kluczowych klientów, m.in. Reckitt, InPost, Mondelez Polska.

Paula Kowalcze z branżą PR związana od czasu studiów. Przez 6 lat pracowała w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS, najpierw jako specjalistka ds. PR, potem jako kierownik centrum prasowego i komunikacji wewnętrznej. Odpowiadała tam za promocję ekspertów uczelni, badań naukowych oraz projektów z pogranicza designu i biznesu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Aleksandra Grądzka na stanowisku Junior PR Consultanta wspiera zespół w obsłudze m.in. Mondelez Polska, Reckitt oraz Faurecia. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w Warszawie.  Swoją zawodową przygodę z PR-em zaczęła w 2020 roku, pracując dla takich marek jak Nestle, Bayer i Carolina Medical Center. Wcześniej rozwijała swoje umiejętności z zakresu marketingu i public relations odbywając dwa interesujące staże w Fundacji Digital Poland i Aria Private Equity.

Zmiany w agencji nie ominęły zespołu lifestyle, gdzie Maria Dmitriuk z początkiem lutego awansowała na stanowisko Junior PR Consultanta. Maria wspiera Big Picture w projektach lifestylowych, takich jak Rituals, Super-Pharm czy współpraca z markami luksusowymi L’Oréal Polska. Jej silną kompetencją jest praca z markami beauty oraz influencer marketing.

Comments

comments

74
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...