Zmiany kadrowe w Marquard Media Polska, pięcioro redaktorów naczelnych starci pracę
Redakcja PR - 19.10.2017Zmiany kadrowe w Marquard Media Polska, pięcioro redaktorów naczelnych starci pracę
Jak poinformował wydawca, z dniem pierwszego listopada wdrożona zostanie „nowa strategia wydawnicza dla produktów drukowanych skoncentrowanych wokół trzech grup tematycznych, nadzorowanych przez dyrektorów ds. treści”.
W praktyce oznacza to, że pięcioro z ośmiorga redaktorów naczelnych starci stanowisko. Ze stanowiskiem pożegnają : Piotr Skalski – „CKM”, Rafał Księżyk – „Playboy”, Edyta Litwiniuk – „Shape”, Magdalena Soszyńska – „Hot Moda”i Karolina Weber – „Joy”.
Nowa organizacja firmy zakłada wcielenie pism do trzech sekcji. Pierwszą, „mężczyźni i rozrywka” („Esquire”, „Playboy” i „CKM”) kierować będzie Maciej Gajewski – wcześniej redaktor naczelny „Esquire”.
Za sterami drugiej grupy, „kobiety i rozrywka” („Cosmopolitan”, „Shape” i „Joy”) zasiądzie Hanna Wolska, która wcześniej pełniła funkcję redaktora naczelnego „Cosmopolitana”.
Ostatnim tworem kierowała będzie Joanna Góra, która wcześniej była redaktorem naczelnym „Harper’s Bazaar”. Grupa będzie nosiła nazwę „luksus i moda damska” w jej skład wejdą „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda”.
Za nowy model zarządzania odpowiada Zsuzsanna Ohidi, prezes Marquard Media Polska i CEO Marquard Media Hungary.
Ostatnią roszadą kadrową było powołanie na stanowisko dyrektora ds. treści internetowych Sylwii Rybickiej, która będzie odpowiadała za pracę serwisów internetowych.