Zmiany kadrowe w Marquard Media Polska, pięcioro redaktorów naczelnych starci pracę

Redakcja PR - 19.10.2017
62

Zmiany kadrowe w Marquard Media Polska, pięcioro redaktorów naczelnych starci pracę

Jak poinformował wydawca, z dniem pierwszego listopada wdrożona zostanie „nowa strategia wydawnicza dla produktów drukowanych skoncentrowanych wokół trzech grup tematycznych, nadzorowanych przez dyrektorów ds. treści”.

W praktyce oznacza to, że pięcioro z ośmiorga redaktorów naczelnych starci stanowisko. Ze stanowiskiem pożegnają : Piotr Skalski – „CKM”, Rafał Księżyk – „Playboy”, Edyta Litwiniuk – „Shape”, Magdalena Soszyńska – „Hot Moda”i Karolina Weber – „Joy”.

Nowa organizacja firmy zakłada wcielenie pism do trzech sekcji. Pierwszą, „mężczyźni i rozrywka” („Esquire”, „Playboy” i „CKM”) kierować będzie Maciej Gajewski – wcześniej redaktor naczelny „Esquire”.

Za sterami drugiej grupy, „kobiety i rozrywka” („Cosmopolitan”, „Shape” i „Joy”) zasiądzie Hanna Wolska, która wcześniej pełniła funkcję redaktora naczelnego „Cosmopolitana”.

Ostatnim tworem kierowała będzie Joanna Góra, która wcześniej była redaktorem naczelnym  „Harper’s Bazaar”. Grupa będzie nosiła nazwę „luksus i moda damska” w jej skład wejdą „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda”.

Za nowy model zarządzania odpowiada Zsuzsanna Ohidi, prezes  Marquard Media Polska i CEO Marquard Media Hungary.

Ostatnią roszadą kadrową było powołanie na stanowisko dyrektora ds. treści internetowych Sylwii Rybickiej, która będzie odpowiadała za pracę serwisów internetowych.

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...