Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet

Informacja Prasowa - 22.01.2025
23

Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET

Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.

Nowe ceny będą dotyczyć m.in. pakietów Audio ZET Boost (+3,0%) i Audio ZET (+2,5%), a także Radia ZET (+3,6%)*. Obejmą pasma od poniedziałku do piątku między godziną 6:00 a 20:00.

Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych. Według danych Kantar Media rok do roku cennikowe wydatki na reklamę w Grupie Eurozet wzrosły o ponad 21 proc., podczas gdy średni wzrost rynku w 2024 roku wyniósł ponad 8 proc., a naszej krakowskiej konkurencji – niecałe 5 proc. – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Wysoka dynamika wzrostu przychodów jest skorelowana z dobrymi wynikami słuchalności. Miniony rok przyniósł wzrost zasięgu dziennego stacji radiowych Grupy Eurozet. Szczególnie jest to zauważalne w grupach docelowych najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców, czyli np. wśród osób aktywnych zawodowo mieszkających w większych miastach. Przykładowo:
  • Zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w skład pakietu Audio ZET Boost w grupie wiekowej 25-59, miasta 50 tys.+, wzrósł o 3,6 proc. rok do roku, co przekłada się na dotarcie do niemal 34 proc. odbiorców***;
  • Radio ZET osiągnęło imponujący wzrost zasięgu dziennego o 13,7 proc., docierając do niemal 15 proc. słuchaczy w tej samej grupie demograficznej.
Grupa Eurozet jest obecnie właścicielem największego portfolio radiowego w Polsce, w skład którego wchodzi 9 rozgłośni, w tym ogólnopolskie Radio ZET, stacje muzyczne oparte na różnych formatach od CHR Dance po klasykę rocka oraz TOK FM – radio w formacie news&talk. Różnorodność oferty programowej pozwala docierać szeroko do wielu grup odbiorców o odmiennej charakterystyce demograficznych. Według danych badania Radio Track za okres X-XII 2024 wszystkich stacji Grupy Eurozet słucha codziennie ponad 7,4 mln osób.

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...