Złote Spinacze 2015 rozdane

Jerzy Ciszewski - 05.12.2015
248

Związek Firm Public Relations informuje 13 edycja konkursu - Złote Spinacze 2015

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015.

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu

Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying

Kampania ‪#‎Ocal‬ książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna

Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny

European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny

Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
Corporate Social Responsibility (CSR)

Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu

Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media

‪#‎Oddaj‬ serce / ‪#‎GiveYourHeart‬ – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie

Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja

„Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse

“Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia

Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy

„Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media

Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie

Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja

Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

„Centrum Posnania” – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
NGO i Sektor Publiczny

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Dodatkowe informacje:

Sylwia Grabek
Związek Firm Public Relations
tel. 22 55 53 332
kom. 531 84 84 71
mail: [email protected]

AIMG_9181

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...