Złap jedną z milionów naklejek na ubrania – nowa loteria Cheetos

Informacja Prasowa - 10.05.2019
249

Złap jedną z milionów naklejek na ubrania - nowa loteria Cheetos

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową modową loterią i kampanią pod nazwą Fashionista 2.0. W promocyjnych paczkach Cheetos – oznaczonych banerem, kryją się wychrupiste naklejki na ubrania z efektem neon i świecące w ciemności. Kampania ruszyła 6 maja, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz działania z influencerami. Za jej strategię, koncept kreatywny, realizację i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland.

W kolejnej odsłonie kampanii marka Cheetos zachęca do modowych transformacji garderoby i dzielenia się ich efektami w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hashtaga #CheetosCrew.
Z pomocą tym, którzy pragną dodać świeżości swoim stylizacjom i odmienić swoją szafę, przychodzi Chester. Stworzona przez niego kolekcja naklejek na ubrania z efektem neon i świecących w ciemności obejmuje aż 50 różnych wzorów. Łącznie 11 milionów naklejek należy szukać w paczkach chrupek Cheetos z promocyjnym białym banerem.

Naszą nową loterią Fashionista 2.0 chcemy zachęcić do poszukiwania swojego własnego stylu i zabawy modą. Teraz dzięki kolekcji aż 50 wzorów naklejek w dwóch efektach można łatwo odmienić ubrania i ruszyć na poszukiwania własnego stylu. Zachęcamy całe rodziny do wspólnej zabawy i udanych metamorfoz – Dorota Surmaczyńska, Młodszy Kierownik Marki Cheetos

Od 6 maja działania realizowane są w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (Facebook, Instagram, YouTube). Od 13 maja wystartuje telewizyjna odsłona kampanii oraz aktywacja influencerska na platformach Instagram i Tik Tok.
Loteria Fashionista 2.0 trwa od 22 kwietnia do 30 sierpnia 2019 roku. Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej www.cheetos.pl.
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...