ZFPR zaprasza do wzięcia udziału w Forum Innovation 2017
Związek Firm Public Relations zaprasza do wzięcia udziału w Forum Innovation oraz konkursu Innovation 2017. To interdyscyplinarna inicjatywa branżowa, platforma wymiany doświadczeń i myśli. Łączy specjalistów, którzy eksperymentują, z tymi, którzy szukają nowych rozwiązań w marketingu. Konferencja odbędzie się 24-25 kwietnia.
Tegoroczna edycja forum odbywa się pod hasłem przewodnim:
Dare to abandon your comfort zone.
W jaki sposób znaleźć motywację do zmiany, zaprojektować własne marzenia – albo otworzyć się na nowe doświadczenia to umiejętności, które będzie można zdobyć na warsztatach odbywających się tego samego dnia.
W konkursie nagrodzeni zostaną ci, którzy odważyli się wyjść poza utarte schematy i osiągnęli sukces. Zarówno w szeroko pojętym biznesie, jak również w reklamie, marketingu, oraz mediach i agencjach badawczych. Innovation 2017 to nagroda za odwagę odkrywania i skuteczność wprowadzonych rozwiązań.
Organizatorem konkursu i forum jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Partnerem konkursu i forum jest Związek Firm Public Relations.
O projekcie:
Projekt Innovation jest katalizatorem innowacji, które w obszarze marketingu mają przynosić wymierną biznesową wartość. Promujemy i definiujemy innowację, jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucji, komunikacji i generowania sprzedaży. Budujemy wizerunek tego projektu, jako najważniejszej platformy o innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Mamy świadomość, że innowacyjność jest zjawiskiem bardzo pożądanym w branży marketingowej, ale w większości organizacji występują fundamentalne trudności z jej wprowadzaniem, jeśli Zarządy firm nie są zorientowane na wprowadzanie innowacji i nie zarządzają procesem jej wdrażania na najwyższych szczeblach organizacji. Rozumiemy twarde realia rynkowe i jednocześnie wiemy, jak poszukiwać odważnych, nowych idei, które będą budować biznes w kolejnych latach. Chcemy łączyć biznes z najwyższej klasy umiejętnościami i wiedzą marketingową oraz innowatorami z różnych środowisk (naukowych, technologicznych, kreatywnych/artystycznych, startupowych), pokazywać dobre praktyki, świetne przykłady wdrożeń czy prototypowania innowacji organizując w ramach projektu Innovation 2017 konkurs. To młody, ciągle ewoluujący projekt, reagujący na szybko zmieniające się wymogi rynku i technoligizację życia. (ze strony Organizatora).