Zespół Imago Public Relations wzbogacony duetem specjalistek i wzmocniony awansem

Informacja Prasowa - 15.06.2022
158

Nowi konsultanci

Zespół Imago Public Relations wzbogacony duetem specjalistek i wzmocniony awansem

Do Imago Public Relations dołączają Anna Meres Mikołajczyk i Joanna Durkalec. Marcin Dzedzej awansował na stanowisko account managera.

Anna Meres Mikołajczyk objęła stanowisko PR Advisor. Z branżą komunikacji marketingowej jest związana nieprzerwanie od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała pracując dla klientów komercyjnych, administracji publicznej, a także dla polityków. Pracowała przy ostatnich kampaniach do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu i w kampanii prezydenckiej. Do niedawna pełniła funkcję doradczyni Wicemarszałek Senatu. Była również pomysłodawczynią i redaktorką naczelną czasopisma i portalu „oMatko! Magazyn świadomych rodziców”. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Akademię London School of Public Relations. W Imago Public Relations wspiera zespoły w tworzeniu strategii, koncepcji kreatywnych realizacji działań komunikacyjnych. Odpowiada też za projekty z obszaru personal branding.

 

Joanna Durkalec, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, karierę rozpoczęła w publicznej instytucji kultury, gdzie jako project manager przez sześć lat prowadziła działania związane z literaturą i sztuką. Kolejne cztery lata spędziła w marketingu.  Specjalizuje się w działaniach digital i komunikacji online. Prowadziła również autorską rubrykę w Magazynie BE. W 2021 roku została współautorką przewodnika po Metropolii Górnośląsko – Zagłębiowskiej „Be Local. Jedz. Pij. Odkrywaj.” W Imago Public Relations, jako Senior Account Executive, dołączyła do zespołu pracującego na rzecz marek b2c, w tym marek miejskich.

Marcin Dzedzej jest konsultantem Imago PR od 2015 r. Zajmuje się klientami b2b z obszaru technologii i pracuje dla klientów zagranicznych agencji partnerskich w ramach sieci Eurocom PR Worldwide. Funkcję Account Managera pełni od maja 2022 r. Jest absolwentem politologii Uniwersytetu Śląskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach] i marketingu sportu [SGH].

Imago Public Relations powstała w 1998 r. Jest jedną z najbardziej utytułowanych firm PR w Polsce, z 23 nagrodami branżowymi.

Agencja jest wyłącznym przedstawicielem Eurocom PR Worldwide oraz Automotive Public Relations – międzynarodowych sieci niezależnych firm PR.

Comments

comments

158
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...