Zero waste, CSR, eko – na te aspekty konsumenci również zwracają uwagę
Informacja Prasowa - 08.08.2019Zero waste, CSR, eko – na te aspekty konsumenci również zwracają uwagę
Świadomość konsumenta ewoluuje. Zmienia się jego sposób patrzenia na produkty i usługi. I choć cena wciąż odgrywa jedną z głównych ról przy zakupie artykułu – o pozycję lidera usilnie walczy również …wizerunek marki. Co więcej, prospołeczne działania firm już niejednokrotnie udowodniły, jak silny wywierają wpływ na decyzje konsumenckie.
W zgodzie z naturą i przekonaniami konsumentów
Kupując różnego rodzaju produkty zwracamy uwagę na ich skład, to już mamy przepracowane. Teraz nadchodzi moment, w którym zaczynamy zwracać uwagę na materiały, z których wytworzone zostały ich opakowania. To naturalne. W dobie nieograniczonego dostępu do informacji widzimy problemy, z którymi zmaga się nasza planeta. Według badań przeprowadzonych przez MSC 88 proc. konsumentów w Polsce zgadza się z opinią, że musimy chronić oceany i naturę dla przyszłych generacji. Kwestia ekologii i „zero waste” jest coraz ważniejsza dla przemysłu opakowań. Marki muszą zmierzyć się z tym nurtem i zrobić wszystko, by dać swoim klientom poczucie odpowiedzialności za środowisko – miejsce, w którym żyjemy. Zrobią to jednak tylko wtedy jeżeli konsumenci będą doceniać ten wysiłek i podejmować odpowiedzialne decyzje przy sklepowej półce – Maciej Olipra, CEO Global Shopper Marketing